מתנדב מד”א: “הגעתי לבית של חולת קורונה, להפתעתי האישה הייתה בחוץ עם הילדים. חוסר אחריות, זו יריקה בפנים למדינה”

אביעד, מתנדב מד”א, החליט לשתף מקרוב על מה שעובר על צוותי הרפואה שמסכנים את חייהם ומגיעים לבתים של נדבקים רבים בנגיף, כאשר עליהם לבצע בדיקות בחולים. אביעד מספר על מקרה שזכור לו היטב בו הבין שחוסר המדינה יכולה לעבור טלטלה גדולה.

אביעד: “רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי. הגעתי לאחת הכתובות שקיבלנו עם חולה בבידוד ותסמינים, ועליה לעבור בדיקה. להפתעתי, האישה הייתה בחוץ! בגינה, משחקת עם השכנים והילדים. חוסר אחריות מוחלט!, זו יריקה בפנים למדינה לאזרחים ובטח לנו צוותי הרפואה שעובדים ללא הפסקה.

אנחנו לא רוצים להיות איטליה וספרד – לפני שלושה שבועות הם היו בדיוק בנקודה שלנו, תראו איפה הם היום. אזרחי ישראל אני מבקש מכם תקחו ברצינות את המצב. מסתובבים בינינו חולי קורונה ונשאים. לכולנו יש קרובים בעלי סיכון גבוה. זה לא זמן לצאת לפארקים ולים ולסכן את כולנו. ההנאה הרגעית לא שווה את הסכנה ארוכת הטווח. חבל שנגיע למצב שצוותי הרפואה יקרסו ואז תהיו חולים בבית ואף אחד לא יגיע אליכם או יותר גרוע לא יהיה מי שיטפל בכם. המצב יכול להיגמר מהר יותר רק אם כל אחד יקח על עצמו אחריות.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן