news08.net/ads.txt

מתנות לוולנטיין לגבר

 מתנה לגבר לכבוד יום האהבה

ב 14 פברואר העולם כולו חוגג את יום האהבה. אבל עם כל הכבוד לכל העולם, אותך מעניין סיפור האהבה הפרטי שלך. הגבר שאיתו את חולקת את חייך ואוהבת מאוד. באהבה וזוגיות לא הכל מושלם, לא תמיד הכל לבבות ורודים ויונים לבבות, יש גם קשיים ואתגרים. אך כאשר ישנה אהבה אמיתית, זוהי מחויבות של שני הצדדים להשקיע בקשר ולגדול יחדיו. אהבה היא ממש לא משהו שבו משקיעים רק ביום אחד בשנה – אהבה זה משהו שצריך להשקיע ולטפח אותו בכל יום בחיינו. כאשר את מחפשת מתנות לוולנטיין לגבר

חפשי את המתנות המאפשרות לבטא את הרגש והמחויבות בכל הימים. משהו שבכל יום הגבר יוכל להרגיש אותו ולחוות את החיבור איתך. זה לא עוד גאדג‘ט וזה לא מנוי לחדר כושר – זה תכשיט לגבר.

 מתנה לגבר לכבוד יום האהבה

נכון, אני מודה שתכשיט נשמע מאוד בנאלי ואולי זה לא איזה משהו טרנדי כמו גאדג‘ט חדש. אבל כאשר חושבים על זה, תכשיטים הם מתנה על זמנית. והרי כך בדיוק מרגישה האהבה שלך לגבר. לפעמים את שמחה, ולפעמים את כועסת, אבל מעל הכל את תמיד אוהבת ורוצה שהגבר ידע את זה.

חלק מהתכשיטים באמת יכולים להיות בנאליים, ואפילו לא ממש גבריים. סביר להניח שהגבר שלך לא ממש יתלהב מתליון בצורת לב, וזה באמת הדבר הכי בנאלי. אבל נראה שמעצבי התכשיטים של ארטיזן ננו תכשיטים קלעו בול למטרה עם קולקציית תכשיטים מתוחכמת וגברית.

אחד הרעיונות המדליקים שראינו ואהבנו הוא תכשיט א.ק.ג עם הכיתוב ”אני אוהבת אותך“ ב 120 שפות. זהו תכשיט עדין עם תליון עגול, ובמרכזו אבן אוניקס שחורה. נראה שמעצבי התכשיט באמת קלעו לטעם הגברי. טעם המחפש לא רק את המראה החיצוני, אלא גם את התחכום.

מעבר לעיצוב המהודר והגברי, יש לתכשיט זה שני אלמנטים מרכזיים המעניקים לו את התחכום. האחד הוא השימוש בסימול הא.ק.ג. הרי את יודעת שהגבר שלך לא ילך לעבודה עם לב על הצוואר. א.ק.ג מסמל את פעימות הלב, וזוהי צורה מתוחכמת להביע אהבה ורגש.

אבל זה לא נגמר בזה. בעזרת טכנולוגיה ייחודית הוטבע על התכשיט הכיתוב ”אני אוהבת אותך“ ב 120 שפות (הטבעת זהב 24 קראט). התכשיט מגיע עם זכוכית מגדלת מיוחדת, בעזרתה ניתן לראות את הכיתוב. אהבנו מאוד את המשחק הזה, הוא מוסיף לתכשיט קצת יותר עניין.

ישנם גברים שעבורם תליון עגול יראה עדין מידי, ואולי יעדיפו עיצוב אחר. ניתן למצוא בארטיזן גם עיצובים נוספים השומרים על אותו הקונספט, אך מגיעים בעיצוב מלבני. כמו למשל תליון המלך, בו במקום א.ק.ג ישנו ציור של כתר. כך תוכלי לגרום לגבר שלך להרגיש שהוא מלך!

תכשיטים שכאלו הם דרך מקורית לחגוג את הוולנטיין הקרוב.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן