news08.net/ads.txt

מתנת יום ההולדת של רומי בת ה-11 לעצמה: תרמה את שיערה לחולת סרטן

מחזה מרגש בבית החולים קפלן: רומי קרביץ, נכדתה בת ה-11 של סגנית מנהלת הרשומות בתיה שרון הגיעה לביקור מארה”ב, שמעה על מיזם תרומת השיער עבור ייצור פאות לחולות סרטן הנמצאות בטיפולים כימותרפיים והחליטה לתרום את שיערה. מבחינתה, הייתה זו המתנה שהעניקה לעצמה לרגל יום הולדתה.

אנשים טובים באמצע הדרך. רומי קרביץ ואלי בן זיקרי לאחר התספורת. (צילום: אופיר לוי, דובר קפלן)

 

אמה של רומי, סיוון סיפרה כי “יש לרומי חברה טובה בישראל ששיערה נשר כתוצאה מהטיפולים והיא ביקשה ממני לעזור לה למצוא מספרה שניתן לתרום בה שיער. סבתא בתיה עדכנה על קיומה של המספרה ופתיחתו של בית המלאכה הייחודי ב’קפלן’ ורומי החליטה מיד לעשות זאת. הרעיון שלה ריגש מאוד את המשפחה והסיפוק מהנתינה הוא אדיר”.

רומי קרביץ וסבתה, עובדת המרכז הרפואי, בתיה שרון. (צילום: אופיר לוי, דובר קפלן)

 

מעצב השיער אלי בן זיקרי, שייסד את עמותת פ.ל.א (פאה לכל אישה) התמלא התרגשות לרגל המחווה של רומי הקטנה. “מדובר בפנים היפות של הנוער הישראלי, גם כשהוא נמצא מעבר לים”. בן זיקרי, שחלה אף הוא בסרטן בעבר והחליט להקדיש את חייו לעיצוב פאות בחינם לנשים חולות סרטן שעוברות טיפולים, הוסיף: “היוזמה מבורכת, מלאת נתינה ואהבה לזולת. אני פונה לכל אדם שיש לו שיער ארוך להגיע לקפלן ולתרום שיער כדי שנוכל לייצר פאות חדשות לנשים, נערות וילדות חולות. עדיין יש מחסור עצום בשיער טבעי”. לתרומות שיער ניתן לפנות ישירות לבן זיקרי בנייד 054-4575901.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן