מתקפת הטילים הייתה מיועדת לאזור המלונות באילת

אסון ענק נמנע באילת: החות’ים שיגרו טילים עם ראשי נפץ במשקל מצטבר של 1.6 טונות – 4 טילים עם 410 ק”ג כל אחד, אשר כוונו ככל הנראה לאזור המלונות באילת
אילת, ים

נס גדול לתושבי אילת: מתקפת הטילים שהייתה בדרכה לישראל – ויורטה על ידי האמריקנים, הייתה אמורה לגרום נזק גדול והרס רב באילת, כך מפרסם הערב הכתב המדיני של ערוץ 14, תמיר מורג. במשטרה אישרו כי אכן, הדברים נכונים.

כידוע, לפני ארבעה ימים ספינה אמריקנית יירטה שלושה טילים מעל הים האדום. דובר הפנטגון מסר כי לא ידוע מה היו היעדים של הטילים, אך הערכת ארה”ב כי הם כוונו למטרות בישראל. על פי הפנטגון, הטילים שוגרו על ידי המורדים החות’ים בתימן שנתמכים על ידי איראן.

לפי הדברים שהביא מורג, בישראל אומרים כי המתקפה שיורטה בדרכה אלינו הייתה גדולה בהרבה מכפי שהציבור מבין. החות’ים שיגרו טילים עם ראשי נפץ במשקל מצטבר של 1.6 טונות – 4 טילים עם 410 ק”ג כל אחד, אשר כוונו ככל הנראה לאזור המלונות באילת, שמלאים בימים אלה במפונים מהדרום, או למתקנים אסטרטגיים בנמל אילת.

פגיעה של אחד מהטילים הללו הייתה גורמת לאסון המוני, הרס ונזק רב באילת, לתושביה ותייריה – בגוף, בנפש וברכוש. מדובר בטילי שיוט מסוג סמור, העתק איראני של טיל רוסי בשם kh55. בנוסף שיגרו החות’ים 15 מל”טים מתאבדים עם ראשי קרב במשקל של כ-40 ק”ג כל אחד, וגם הם יורטו על ידי המשחתת האמריקנית קרני בים האדום.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן