news08.net/ads.txt

נבחנת אפשרות לפתוח מעבר ימי מנמל אילת למכה

נבחנת האפשרות לפתוח מעבר ימי ישיר לעולי רגל מוסלמים מנמל אילת לעיר הנמל ג’דה שבסעודיה, הסמוכה למכה.
על פי התוכנית, שהוצגה על ידי מנהל נמל אילת גדעון גולבר והבעלים של הנמל שלומי פוגל, אוניות נוסעים יעגנו בנמל אילת, ומוסלמים ישראלים שירצו להגיע להתפלל במכה יוכלו לעלות עליהן ולהפליג בקו ישיר לג’דה, המרוחקת כ-70 ק”מ ממכה, ושם יחכו להם שאטלים. כיום מרבית המוסלמים-הישראלים העושים את דרכם למכה עוברים לירדן דרך מעבר הגבול אלנבי, ומשם נוסעים לערב הסעודית.
לדבריו, “זה היה ביקור מכובד, מעניין ולבבי מאוד. הואיל והמשבר בתיירות בישראל ובאילת גדול, חשבנו שתנועת נוסעים מאילת לערב הסעודית בהחלט יכולה להועיל ולקדם את התיירות. מדובר במסע ימי קצר מאוד שיקל את הנסיעה למכה. הפוטנציאל התיירותי הוא של כ-2 מיליון נוסעים ‏בשנה, מה שבהחלט ישפיע לטובה על התיירות לאילת”.
נוסף על הקו הישיר בין ישראל למכה, ייבחן גם שיתוף פעולה בהפעלת קו אוניות מכולות סדיר בין נמל אילת לנמל ג’אבל עלי שבאיחוד האמירויות, הפלגה שאורכת כעשרה ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן