נדב ויצמן: “יש לי דלת פתוחה לכל גורם משפיע במדינה”

ההחלטה לתמוך בראש העיר ללו זוהר בבחירות הקרובות | הסמכויות שהוענקו לו | החברות העמוקה עם ביבי נתניהו | והתכניות לעתיד | נדב ויצמן בראיון מיוחד – ותאמינו לי, כזה לא קראתם!!!

הוא לא רק האיש החזק בליכוד אלא חיש מהר, דווקא בעת הבחירות – עוד לפני שהתושבים ניגשו לקלפי לממש את זכותם – רוקם נדב ויצמן את התכניות, רותם את השרה מירי רגב למהלכים ומביא תקציבי ענק לקרית מלאכי. ויצמן לא פראייר, הוא לא מתכנן תכניות סרק, הוא יודע מה הוא שווה והוא לא מתבייש להצהיר זאת בריש גלי.

“יש לי נבחרת מצוינת, כל אחד עם רקע של עשייה – מה שאין ברשימות אחרות”, הוא מפרגן לחבר’ה שלו ומרים על הדרך לעצמו, “אנחנו מקווים לתוצאה טובה בע”ה”, הוא אומר. עם זאת, בואו נניח את האמת על השולחן: ויצמן (הליכוד) יושב אצל ביבי בלשכה בדיוק כפי שאתם יושבים בקיוסק השכונתי. כל אחד והג’מעה שלו, כל אחד והקליקה שלו. לויצמן יש את ביבי, וביבי – כפי שכולם יודעים – לא מכניס כל אחד לפמלייה שלו.

“אני רוצה להגיד לך שאני הרבה שנים בפוליטיקה, הייתי יועץ פרלמנטרי בכנסת, יועץ סגן התמ”ת, אני יודע איך השלטון עובד, איך מערכת הכספים שאמורה לעבור עובדת, יש לי דלת פתוחה לכל שר כמעט ולכל גורם משפיע במדינה ואני רוצה להביא את כל זה לטובת העיר קרית מלאכי”, הוא אומר. באחרונה פרסמנו כאן בחדשות 08 על החיבור המפתיע בין ויצמן מהאופוזיציה לראש העיר ללו זוהר. ויצמן פוליטיקאי משופשף, מסביר כי קיבל כל מה שרצה. כסף לא היה אחד התנאים, אגב.

הדליפו לי שהוצאת איזה מאה מיליון שקל ממירי רגב

“נכון, הייתה ישיבה מקצועית של השרה עם גורמי המקצוע. כל בקשותנו נענו, לדוגמא תחנת רכבת ומסוף מטענים, קידום כביש 393, קידום מחלף קסטינה כניסה לעיר, קידום עוטף כביש 3703”.

ואת כל זה תעשה בקדנציה הבאה?

“יחד עם ללו זוהר וביחד עם משרד התחבורה”.

אוהו! פה אני עוצרת אותך… לא הייתם בדיוק החברים הכי טובים.

“בפוליטיקה לא מחפשים חברים, מעולם לא תקפתי את ללו באופן אישי, תמיד באופן ענייני ואני עומד מאחורי כל מה שאמרתי בעבר, החלטנו לשלב כוחות… מתפקידי היה לנגוס בשלטון וככה עשיתי. תרמתי מעצמי ומזמני בהתנדבות מלאה לציבור, ניסיתי לעשות את הטוב ביותר ואני חושב שדי הצלחתי”.

בהמשך אמר: “הגיע זמני להביא את היכולות שלי לידי ביטוי. מהאופוזיציה נתתי חמש שנים, מהקואליציה ומהשלטון אני רוצה לתת עשר שנים כדי לשנות את העיר הזאת – וכך נעשה בעזרת ה’. תראי, לא עניין אותי שכר, לא עניין אותי כלום בשלב זה, אלא סמכויות – איך אני משנה את החיים של התושבים לטובה בכל מיני דברים שתקפתי עליהם בהיותי באופוזיציה”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צפו בראיון המלא | מראיינת: ליזה ללוצאשווילי

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן