נולדה לשמח | נסיכת הילדים בפניה למנכ”ל משרד הבריאות: “העבודה שלי היא הבריאות שלי”

קרן אהרון, הלוא היא נסיכת הילדים שכולנו מתרגשים לראותה על הבמות מופיעה, כבר מעל חודש וחצי נאלצת לשבת בבית בעקבות משבר הקורונה שפקד אותה ועוד רבים. 

בנוסף להיותה נסיכת הילדים היא בנוסף, מנחה, יוצרת וזמרת, ומעבירה מסרים חינוכיים בקסם רב ימי הולדת, מסיבות ברית / בריתה בשילוב המון צחוק, הומור ושירים אותם היא כותבת ומלחינה.

בפוסט שנון, היא כותבת למנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שהפך לאושייה מאז תחילת הנגיף, על רצונה העז לחזור לעבודה שהיא כה אוהבת ומתגעגעת. אהרון מיינה בקצרה את העובדות שסימן טוב חייב לדעת עליה. “העבודה היא הבריאות שלי”, “כשאני שרה, מתרחב לי הלב”, “הפידבק של הקהל מפריש אצלי אנדורפינים שחסרים לי בכמויות בגוף”, “אני רעבה, צמאה וזקוקה לאהבת הקהל”. עובדות שללא ספק יש לשים אליהם לב, ולעוד עצמאים רבים שיושבים בביתם תקופה ארוכה. ואם יורשה לנו לומר? גם אנחנו מתגעגעים. השמחה והאנרגיות שהיא נותנת לאותם ילדים, היא עולם ומלואו!.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן