news08.net/ads.txt

שימו אוזן: נועה קירל חשפה השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2023

ב’דן אילת’ חשפה נועה קירל את השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2023

במשדר חגיגי ששודר בכאן 11 ובכאן דיגיטל, נחשף השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה

קירל הופיעה במלון דן אילת במסגרת פסטיבל מוסיקה מיוחד, ביצעה את כל הלהיטים הגדולים שלה כמו: פנתרה, מיליון דולר, מאמי, יהלומים ועוד ולאחר מכן חשפה את השיר והקליפ לשיר שייצג את ישראל באירוויזיון, שעוד טרם השמעתו דורג במקומות הראשונים בטבלאות ההימורים.

השנה מציינת ישראל 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון, מתוכן זכתה 4 פעמים ושבע פעמים דורגה בין חמשת המקומות הראשונים. את השיר ‘יוניקורן’, יצרו ביחד, במיוחד לתחרות, מילים ולחן : מאי ספדיה, ינון יהל, דורון מדלי ונועה קירל. הפקה: ינון יהל

נועה קירל:: “כבר תקופה ארוכה שאני שומרת בסוד את יוניקורן, ואין לכם מושג איזו הקלה זו לשתף אותו איתכם סוף סוף!. אז אחרי תהליך יצירה ארוך ומרגש עם מיטב היוצרים הטובים ביותר בישראל, אני גאה לייצג את המדינה שלנו עם השיר המיוחד הזה ומבטיחה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שאירוויזיון 2024 יתקיים בישראל. תתחילו להחזיק אצבעות!”

קירל – יוצרת זמרת ורקדנית היא עצמה יוניקורן במוזיקה הישראלית. בגיל 14 היא פרצה לתודעה, דרך הקהל הצעיר ועד לכל עם ישראל, עם שורת להיטי ענק שמשלבים ניחוח בינלאומי.בגיל 21 היא כבר הפכה לאמנית הצעירה ביותר בהיסטוריה של ישראל, שהופיעה בפארק הירקון מול 35 אלף איש. לאורך הקריירה היא כיכבה בסדרת הנוער ,הייתה שופטת בתוכניות כישרונות בטלוויזיה, ובכל הופעה שלה היא משאירה אחריה שובל אדיר של השראה וכישרון פנומנלי. עם רשימת הישגים אדירה ותארים כמו זמרת השנה, שיר השנה, אשת השנה במוזיקה, נועה קירל היא כוכבת הפופ המצליחה בישראל.

ביולי האחרון הוועדה לבחירת הנציג לאירוויזיון 2023 של תאגיד השידור הישראלי החליטה לבחור בה כנציגת ישראל לאירוויזיון שייערך בליברפול.

ההופעה הבימתית של “יוניקורן” תבוצע על בימת האירוויזיון. “It’s gonna be Phenomen-phenomen- phenomenal…”

צילום: הראל שגיא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן