הפעילות התבצעה בשני מוקדים מרכזיים: תלמידי כיתה י' נסעו לכפר הילדים אשלים, בו נקלטו המשפחות שפונו מאתרי הנפילות בבאר שבע, ועסקו בחלוקת אוכל ומתן סיוע לוגיסטי. במקביל, תלמידי שכבות יא'-יב' עבדו באזור הפגיעה עצמו באיסוף פסולת ופעילות ניקיון.
ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "אנחנו גאים בנוער שלנו שמוכיח פעם אחר פעם את איכותו ומחויבותו הקהילתית. בעת קריאה לעזרה, הם מגיעים ראשונים ועושים הכל בלב פתוח. זו ערבות הדדית במיטבה".
◼️ הצטרפו לחדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ הצטרפו לחדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









