news08.net/ads.txt

’נותנים גז’: המרכז הרפואי ‘קפלן’ הראשון בישראל שהתחבר לרשת הגז הטבעי

‘קפלן’ הינו בית החולים הראשון בישראל שמפחית זיהום אוויר הן עבור הצוותים הרפואיים, המטופלים, המבקרים בבית החולים והן עבור כל תושבי רחובות והסביבה. הקיטור שמיוצר ע”י הגז הטבעי משמש לצרכים הרפואיים והאחרים של בית החולים. השימוש בגז יפחית מידית את זיהום האוויר באזור רחובות והסביבה: בתחילת יולי התחבר המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בהצלחה לרשת הגז הטבעי הארצית. 

גדי כהן, סמנכ”ל לוגיסטיקה ותשתיות בשירותי בריאות כללית, אמר כי “כללית גאה להוביל את המעבר לשימוש בגז טבעי במערכת הבריאות בישראל. “קפלן הינו בית החולים הראשון שמתחבר לגז הטבעי ובחודשים הקרובים מוסדות נוספים של כללית יתחברו לגז טבעי”, הוא עדכן. “כארגון בריאות מוביל בישראל אנו מאמצים פתרונות ידידותיים לסביבה כי אנו מחויבים לדאוג לבריאותם האישית של המטופלים לצד דאגה להיבטים סביבתיים ולהוביל פתרונות אשר מאפשרים חיים קהילתיים בסביבה נקייה ככל שניתן. המעבר לגז טבעי יביא להפחתת פליטת גזי חממה וצמצום זיהום האוויר בביה”ח ובסביבתו”.

ד”ר שרית אבישי אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, בירכה על ההחלטה ואמרה  כי “המרכז הרפואי קפלן, המהווה מרכז רפואי מרכזי ומוביל עבור אוכלוסייה של מאות אלפי תושבים, קידם ועודד את חיבור בית החולים לגז טבעי בשיתוף מלא עם משרד האנרגיה והנהלת כללית. מהלך זה מהווה בשורה מבחינת אוויר נקי יותר לכל מי שנמצא בבית החולים ובסביבתו והוא גם זול יותר לשימוש. לדבריה, “אנחנו שמחים להיות הקטר המוביל מבין בתי החולים בישראל בתחום הפחתת האנרגיה המזהמת בישראל. הגז הטבעי משמש לתחומים רבים וחשובים ואני מקווה כי מרכזים רפואיים נוספים בישראל ילכו בעקבותינו בנושא זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן