news08.net/ads.txt

נחנך רשמית מרכז השידורים החדש של תאגיד השידור הישראלי בצומת מסובים

כאן, תאגיד השידור הישראלי, השלים את המעבר מסניף תל אביב, שבו פעל בשנים האחרונות, למרכז השידורים החדש בצומת מסובים שליד אור יהודה
הרמת כוסית לפסח, קביעת מזוזה והופעה של עדן גולן – עובדי כאן השלימו את המעבר למרכז השידורים החדש באזור המרכז

גיל עומר, יו”ר מועצת התאגיד: ” סביבת עבודה מפרה ונעימה לעובדים לצד חיסכון בכספי ציבור היו השיקולים המרכזים באישור המעבר”

גולן יוכפז, מנכ”ל התאגיד: “משוכנע שלמרכז השידורים החדש תהיה בקרוב מיתולוגיה שידורית משלו”

כאן, תאגיד השידור הישראלי, השלים את המעבר מסניף תל אביב, שבו פעל בשנים האחרונות, למרכז השידורים החדש בצומת מסובים שליד אור יהודה, וקיים אירוע חנוכת בית בהשתתפות חברות וחברי המועצה, ההנהלה, עובדות ועובדי כאן ואורחים רבים.

באירוע בהנחיית אסף ליברמן ועקיבא נוביק, שכלל קביעת מזוזה במרכז השידורים החדיש והרמת כוסית לרגל חג הפסח, הופיעה גם נציגת ישראל לאירוויזיון 2024, עדן גולן, שביצעה את השיר “RISE UP”, עוד קודם חיממה את הבמה להקת הבית של כאן – “כאן ועכשיו”, שמורכבת מעובדות ועובדי תאגיד השידור, והתקיים טקס פרידה מפורשות ופורשי תאגיד השידור מהחטיבות השונות.

טקס קביעת המזוזה נערך בהשתתפות יו”ר כאן, גיל עומר, המנכ”ל, גולן יוכפז , חברי מועצת התאגיד ובמעמד ראשת עיריית אור יהודה, ליאת שוחט. את המזוזה קבע חבר המועצה, פרופסור דוד אלכסנדר.

במסגרת המעבר – 270 עובדי כאן נפרדו מהסניף הוותיק בלב ת”א, ועברו למרכז שידור חדשני ב”פארק נעימי”. המעבר מלב ת”א לצומת מסובים, בהחלטה של מועצת והנהלת תאגיד השידור הישראלי, יצמצם עלויות באופן משמעותי ויביא לחיסכון בכספי ציבור בהיקף של מיליוני שקלים לכל אורך עשר שנות הפרויקט.

מרכז השידורים החדש – קטן באופן משמעותי מהסניף הוותיק ברחוב קרמניצקי בת”א, חדיש, מודרני ועלויותיו נמוכות בהרבה.

המעבר צפוי לפתור גם שתי בעיות מרכזיות שעימן מתמודד התאגיד מיום הקמתו – העובדה שטרם נמצא אולפן חלופי ראוי שיוכל להחליף בעת הצורך את האולפן המרכזי בירושלים (למשל בעת תקלה טכנית משמעותית, או פגיעה משמעותית בבניין), וכן – העובדה שהתאגיד לא החזיק עד כה אולפן פעיל לעת חירום ומלחמה, שיאפשר שידורי חדשות רציפים ומוגנים גם בעת לחימה ממושכת והתקפות טילים לעבר שטח ישראל.

המתחם החדש, שכבר החל לפעול בשבועות האחרונים, כולל אולפן חדשות חלופי, אולפן חירום לעת מלחמה, אולפני רדיו ופודקאסטים מתקדמים וסטודיו חדשני לדיגיטל ופרומו.

הסניף החדש יפעל במקביל למשכנו המרכזי של התאגיד בירושלים, שבו מרוכזים ההנהלה, המטה, חטיבת החדשות, אולפני הרדיו והטלוויזיה וממנו משודרים מרבית שידוריו, ובמקביל לסניפי התאגיד המצומצמים יותר בחיפה ובבאר שבע.

במרכז מתחם השידורים ממוקם אולפן טלוויזיה נרחב, שעוצב ע”י אבי פחימה (סטודיו “פורמה”) שיאפשר שורה של זוויות צילום משתנות – אל קו הרקיע של ת”א, אל פארק אריאל שרון הסמוך, אל חדר החדשות ואל אולפני הרדיו. חללי העבודה שעוצבו ע”י בן בירן, מאפשרים לעובדים עבודה היברידית מהמשרדים ומהבית באמצעות אפליקציה, ובכך להביא לצמצום עמדות ועלויות שטחי עבודה.

גיל עומר, יו”ר תאגיד השידור הישראלי:

“סביבת עבודה מפרה ונעימה לעובדים לצד חיסכון בכספי ציבור היו השיקולים המרכזים שעמדו לנגד עיינינו, במועצת התאגיד, כשאישרנו את המעבר. אני בטוח שלצד החיסכון ימשיכו עובדי התאגיד להצליח ולצמוח במשכן החדשני, והמרוויח העיקרי מכך הוא הציבור הישראלי.”

גולן יוכפז, מנכ”ל תאגיד השידור הישראלי:

“סביבת העבודה הפיזית והאנושית, שבה פועל ארגון תקשורת קריטית לתהליך היצירה, המחשבה, החדשנות והפריון שלו. למרכז השידור החדש שבנינו לתאגיד יש פוטנציאל אדיר לממש את כל אלה. לכלי תקשורת בישראל יש לא מעט סיפורי מורשת על הבניין שבו הם פעלו – אני משוכנע שלמרכז השידורים החדש תהיה בקרוב מיתולוגיה שידורית משלו.”

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט:

“אני מברכת את תאגיד השידור הישראלי על הבחירה באור יהודה כביתו החדש. אור יהודה חווה תנופת פיתוח בלתי רגילה. עובדות ועובדי התאגיד ייהנו מהמיקום המצוין של העיר, מהנגישות התחבורתית של הרכבת הקלה ובעתיד גם המטרו, ולא פחות חשוב מכך – מהחמימות והקהילתיות שאין שנייה לה של תושבי העיר. מאחלת בהצלחה לעובדי התאגיד להמשך עשייה פורייה.”

כרמית ומיקי נעימי, יזמי הפרויקט:

“אנו גאים בבחירתה של הנהלת כאן, כגוף תקשורת מוביל בישראל, להקים את אחד ממרכזי היצירה שלה בפארק נעימי, פארק העסקים וההייטק הגדול בגוש דן, ומאחלים לתאגיד הצלחה רבה בכניסתו למשכנו החדש.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: זיו שמשון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן