news08.net/ads.txt

נחנכה כיכר הבנים לזכרם של מישר רועי ביטון ז”ל ומישר חגי ז’ורנו ז”ל תושבי קרית גת, שנספו לפני עשור באסון הכרמל

אמש (ג’), נערך בכיכר הבנים החדשה בכניסה לרובע הבנים, טקס עירוני מרגש לחניכת הכיכר לזכרם של שני בני העיר, מישר רועי ביטון ומישר חגי ז’ורנו שנספו באסון הכרמל. הטקס במעמד משפחותיהם, ראש העיר אבירם דהרי, נציג שב”ס גנ”מ מנחם ביבס מנהל בית מעצר אוהלי קידר, ומי שהיו אמונים על עיצוב הכיכר והקמתה – האומן והיוצר קלוד בן חמו וסמנכ”ל חיג מתכות עומרי חמו ומשפחת חמו.

הטקס נפתח עם השיר “יהללוך מלאכים” לקולו של איציק סויסה שריגש את הנוכחים עד מאוד. לאחר מכן נשאו דברים לירון ביטון, אלמנתו של רועי ז”ל  שהודתה לכל הגורמים על הקמת יד הזכרון, וראש העיר אבירם דהרי שציין את מסירות הנפש העליונה שהפגינו השניים בבואם להציל את האסירים שנקלעו לאש באסון הכרמל. עוד ציין ראש העיר כי הקמת המיצג המרהיב בכיכר הוא תוצאת חיבור של אנשים עם רצון טוב, המשפחות, נציגי העיריה ומשפחת חמו ואף סיפר לנוכחים על ההתפתחות הצפויה של רובע שער העיר הסמוך לכיכר החדשה מצידה המזרחי.

האומן והיוצר קלוד בן חמו הסביר לנוכחים על העיצוב הייחודי של הכיכר שבבסיסה ציפוי שחור המסמל את הפיח והאפר של השריפה הנוראית ודשא ירוק המסמל את הצמיחה החדשה לאחר השריפה. מסביב לכיכר ניצבת מסגרת המסמלת את עיקול המוות על הכביש בו נסע אוטובוס הסוהרים ועל הכיכר שני ניצבים גבוהים ומחודדים לזכרם של שני בני העיר.

משפחת ז’ורנו, חמדה ודוד הוריו של חגי ז”ל ויפה ביטון אימו של רועי ז”ל יחד עם ילדיו עמית וליאם, הצטרפו לראש העיר ויחד הסירו את הלוט מעל לכתובת הכיכר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן