news08.net/ads.txt

ניסו להבריח מטבעות זהב ופאקטים – ונתפסו בנתב”ג

כמה פעמים יצא לכם לנפוש בחו”ל ולהביא “פאקטים של סיגריות” ומטבעות זהב? כנראה שלא מעט, אך בפרשה החדשה כנראה ש”קצת הגזימו”. בדראן פארס ורזאן ג’ולאני, בני זוג מירושלים, נעצרו במהלך חג השבועות בנתב”ג בחשד שניסו להבריח לישראל 146 מטבעות זהב בשווי של כ-300 אלף ₪, אשר סכום המס בגינם הינו 51 אלף ₪. בני הזוג נעצרו במסגרת פעילות של חקירות מכס ומע”מ ירושלים, בשיתוף יס”מ מכס נתב”ג ובודקי אולם הנוסעים.

החשודים עוכבו לבדיקה לאחר שעברו במסלול הירוק במכס נתב”ג, מבלי להצהיר שעל גופם או בכבודתם טובין החייבים במס. בתשאול שנערך לשניים טרם חיפוש שנערך עליהם ובכבודתם נשאלו האם יש ברשותם טובין יקרי ערך שלא הצהירו עליהם והשיבו בשלילה. לאחר מכן נשאלו האם יש על גופם זהב והשיבו בשלילה. בחיפוש שנערך על גופם נמצאו 71 מטבעות זהב על גופו של בדראן פארס ועוד 75 מטבעות על גופה של רזאן ג’ולאני. עוד נמצאו בכבודתם של בני הזוג 165 קופסאות סיגריות שעליהן לא הצהירו, כאשר החוק מתיר 10 קופסאות סיגריות לכל נוסע. בני הזוג שוחררו בערבות וחקירתם נמשכת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן