news08.net/ads.txt

ניסים גוזלן: “יש לנו את העיר הכי חזקה בארץ ואנחנו עיר העתיד של ישראל”

כ-20 זוגות צעירים תושבי באר יעקב זכו בדירות של המחיר למשתכן שיועדו ל”בני המקום” והם מצטרפים ל-850 זוגות בני המקום שכבר זכו בהגרלות קודמות. נתון מפתיע או מעורר התפעלות הוא העובדה כי בהגרלה שנערכה נשברו השיאים בארץ כשבאר יעקב הראשונה בביקוש מבין כל הערים בישראל ועל 27 יחידות דיור בשוק החופשי התמודדו 29,000 משפחות. בראשון האחרון נערכו 4 הגרלות נוספות ובהן זכו כ-520 זוגות נוספות בדירות במחיר נוח יחסית לשוק הנדל”ן הישראלי, במחיר למשתכן – 3 הגרלות לדירות ברובע שקמים (מחנה צריפין באר יעקב הירוקה) והגרלה נוספת לשכונת תלמים מזרח.
“זה מטורף!!!”, אומר ניסים גוזלן ראש העיריה, “כולם משתוקקים לגור בבאר יעקב ולא בכדי! יש לנו את העיר הכי חזקה בארץ ואנחנו עיר העתיד של ישראל. אני שמח ונרגש שבזכות הבאת 76 אחוזים משטחי מחנה צריפין לשטחה המוניציפאלי של באר במסגרת הסכם הגבולות והשגת עדיפות של 20 אחוזים לבני המקום תושבי באר יעקב במסגרת הסכם הגג שגם עליו נלחמתי רבות, הענקנו למשפחות הצעירות של באר יעקב דיור בר השגה והזדמנות לבית משלהן!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן