ניסים גוזלן: מחר נמשיך את עיבוי החזרה ללימודים

ראש עיריית באר יעקב מודיע הערב (שני): מחר נמשיך את עיבוי החזרה ללימודים בהדרגה ובאחריות
ראש עיריית באר יעקב מודיע הערב: מחר נמשיך את עיבוי החזרה ללימודים בהדרגה ובאחריות.
חינוך מיוחד
כל מסגרות החינוך המיוחד ממשיכות ללמוד פרונטלית ברציפות מדי יום.
גני הילדים
בהתאם לכמות המאבטחים והחיילים החמושים שהצלחנו לגייס, רבע מגני הילדים, 30 גנים, ילמדו מחר פרונטלית עם אבטחה. הגנים קיבלו על כך הודעה מהגננות. השאיפה היא לקיים השבוע יום התרעננות שלם לכל הגנים ברוטציה שוויונית.
בתי ספר יסודיים
מחר יחלו לימודים כאלף תלמידים בהדרגה בחלק מבתי הספר, בקבוצות גיל לפי קפסולות וכמות ילדים מקסימלית. הודעות מסודרות יצאו דרך מנהלות בתי הספר. גם כאן, השאיפה היא לאפשר רוטציה בין כולם בהתאם לאבטחה שברשותנו. בתי הספר שיחלו מחר הם- רמון, יצחק נבון, שלהבות, האקדמי, בית יעקב, חנה סנש ונווה נחום – הלמידה נמשכת כרגע מרחוק.
מעונות יום פרטיים
מעונות יום שיש להם ממ”ד תקני שמכיל את כמות הילדים והצוות יכולים לקיים פעילות!! למעונות היום שאין להם ממ”ד אנו מכינים תכנית העתקה למיקום חלופי שיש בו ממ”ד.
גוזלן הוסיף: “פניתי לפיקוד העורף בדרישה לגייס חיילים חמושים נוספים לטובת באר יעקב על מנת להרחיב את הפעילות של מוסדות החינוך”, עוד אמר: “מתווה החזרה ללימודים כפוף להתפתחויות הביטחוניות ויש להתעדכן כל העת מול המוסד החינוכי”.
◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן