news08.net/ads.txt

ניסים גוזלן מתכונן לשביתה

ראש עירית באר יעקב, מתכונן לשביתה צוותי החינוך שתתקיים מחר. לפני זמן קצר פנה גוזלן להורים וציין: “כידוע לכם, מחר תתקיים הפגנת צוותי החינוך בישראל בעקבותיה המורים והגננות יעזבו את מוסדות החינוך בשעה 13:00. אני מבקש לחזק בהזדמנות זו את מאבקם של צוותי ההוראה. כולנו מעוניינים שצוותי החינוך המחנכים את ילדי ישראל וביניהם ילדי באר יעקב יהיו איכותיים ומתוגמלים בהתאם לעבודתם הקשה ונושא מחסור הצוותים יהיה מאחורינו בהקדם. יחד עם זאת, כפי שתמיד פעלתי, גם הפעם עשינו הכל על מנת שלא לפגוע בשגרת יומם הילדים ושגרת עבודתכם, ההורים. לכן, כל גני הילדים יפעלו מחר עד השעה 14:00 באמצעות סייעות הקבע של גני הילדים בשילוב צוותי הצהרונים ובשעה 14:00 יתקיימו הצהרונים כרגיל עד השעה 17:00. גם צהרוני בתי הספר ערוכים לקבל את ילדי הצהרונים כבר בשעה 13:00”.

גוזלן הוסיף: “מוסדות החינוך של החינוך המיוחד בבאר יעקב לומדים כרגיל למעט כיתת התקשורת של ביה”ס תלמים המסיימת מחר בשעה 13:00. גם מערך ההסעות פועל להתאים את עצמו לכלל השינויים, מקרים פרטניים עם קושי יטופלו ישירות על ידי מחלקת ההיסעים. אני מבקש להודות לצוות וסייעות מחלקת החינוך, לוועד העובדים ולצוותי המתנ”ס”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן