ניצלו את הרגע | מנהל מסעדת וויט סושי בר בקרית גת: “עברנו שיפוץ בכל המסעדה, זה היה הזמן שלנו”

אחרי השבתה של חודשיים וחצי נערכים המסעדנים לפתיחה מחודשת מחר (רביעי), כאשר ההנחיות של משרד הבריאות עדיין מרחפות מעל ראשיהם. מסעדת וויט סושי בקרית גת שספגה פגיעה כלכלית, דווקא ניצלה את המשבר לטובת שיפוץ המקום ולהבטיח ללקוחותיה חוויה קולינרית משובחת.

אביעד מנהל המסעדה: “ווייט סושי היא מסעדת שף אסיאתית כשרה הפועלת במתחם ישפרו סנטר בקריית גת. האמת שעקב זה שהמקום היה סגור וזה היה הזמן שלנו, ובכך שיפצנו את מקומות הישיבה, דאגנו ל-3 מתחמים, החלפנו ציוד”. מנהלי המקום הבינו שמתקופה קשה זו, ניתן להתסכל אחרת. “האמת, לקחנו מה מה שעמד לרשותנו, הפקנו את המקסימום ויצאנו במבצעים לטובתנו ולטובת הלקוחות כדי שנוכל להתקיים”.

עד כמה הפגיעה הייתה קשה? “נזק היה. זה לקחת חתיכה מסוימת ולחתוך לשניים. אני בטוח שכל עצמאי במיוחד חווה זאת, ואף חלקם סגרו. ניסינו לרכך את המכה עם המשלוחים שעשינו”.

תאר את ההרגשה לחזור לפעילות לאחר זמן רב. “אני מחכה בקוצר רוח. התגעגענו ללקוחות הקבועים שלנו, ללקוחות החדשים שיגיעו. זוהי שגרה יומיומית שהייתה חסרה לנו”. מה מצפה ללקוחות? “קודם כל חוויה מתקנת מאחר ולא יצאנו מהבית. אנחנו מתחייבים לתת חווית שירות ברמה גבוהה וטעמים שרק אצלנו אפשר למצוא”.

כתובת לאתר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן