news08.net/ads.txt

ניקיון מושלם! הטכנולוגיה החדשה של מזגן תדיראן לחיטוי האוויר בבית

אנו דואגים לנקות ולחטא את הבית שלנו, בין היתר גם בשביל שתהיה לנו סביבת מגורים נעימה וראויה למחייה. ניקיון הכרחי במיוחד בתקופה הנוכחית, שבגללה (או בזכותה) אנחנו זוכים לבלות יותר זמן בבית. העבודה והפנאי חדרו אל תוך כותלי הבית שלנו והפכו אותו למקום בו אנחנו שוהים רוב הזמן.

לא הרבה יודעים, אבל האוויר שאנחנו נושמים בבית מזוהם בחיידקים ובווירוסים. כך שלא משנה כמה ננקה את הבית, את האוויר בבית שלנו לא נצליח לחטא.

מחוללי הזיהום התוך ביתי למעשה כלואים איתנו בתוך הבית באפקט סינרגי ולכן יוצרים נזק בריאותי מצטבר”. כך אומר פרופ’ שמואל קיוויתי, מומחה למחלות ריאה, אלרגיה ואימונולוגיה במרכז הרפואי איכילוב.

אם היו אומרים לכם שקיים פטנט חדשני, שמסוגל לחטא ולטהר את האוויר שאתם נושמים בבית? מעין מכשיר שניתן להתקין בכל מזגן מכל סוג, כאשר המטרה הבלעדית שלו היא להשמיד את החיידקים והוירוסים  שאתם נושמים, ובכך ליהנות משהות ארוכה ולא מזיקה בבית.

חברת תדיראן החליטה לקחת אחריות על האוויר שאנחנו נושמים (ממש כמו הסלוגן שלה), וחשבה על פתרון מושלם לבעיית האוויר הביתי המזוהם. במשך כ3 שנים היא פיתחה את הטכנולוגיה המתקדמת והבלעדית לחיטוי האוויר הביתי, ובימים אלו היא משיקה את הפטנט העולמי שלה.

הכירו את טכנולוגיית AIR CARE 02. זהו סנן מיוחד שניתן להתקין על כל מזגן, לא רק על מזגן של תדיראן, הוא מבוסס על טכנולוגיית מי חמצן ומשמיד 99% מהחיידקים והווירוסים שנמצאים באוויר החדר.

אז איך זה עובד?

איך הפטנט של תדיראן מחטא את האוויר הביתי? בחדרי הבית שלנו יש הרבה לחות באוויר. טכנולוגיית AIR CARE 02 משתמשת בלחות של האוויר בחדר וממירה אותה למי חמצן. מולקולות מי החמצן מתפזרות באוויר, נצמדות לווירוסים ולחיידקים ומשמידות אותם לגמרי.

טכנולוגיית AIR CARE 02 של תדיראן מנטרלת;
עובש
חיידקים ובקטריות
ווירוסים

גם אם נשחק במעלות של המזגן, נחמם או נקרר את הבית, טכנולוגיית AIR CARE 02 תמשיך לפעול תמיד. בנוסף, אין צורך לבצע תחזוקה כלשהי של המערכת, להתעסק במילוי או בתוספים מסוימים. כל מה שצריך הוא לקרוא לטכנאי של תדיראן שיתקין לכם את המערכת על המזגן שלכם.

כך שגם נוכל לנשום אוויר מחוטא ונקי וגם לחסוך בזמן ובהוצאות כספיות מהכיס שלנו על תחזוקת האוויר שאנחנו נושמים.

טכנולוגיית AIR CARE 2 של תדיראן היא מהפכה בתחום חיטוי האוויר הביתי. בזכות הפטנט הייחודי הזה, האוויר שאנחנו הולכים לנשום מעתה והלאה הולך להיות אוויר נקי ובריא הרבה יותר.  בית עם אוויר נקי הוא חובה עבור כל משפחה ישראלית לא רק בתקופת הקורונה, אלא בכל תקופה בחיים.

למה אוויר נקי הוא כל כך חשוב?

כמו שאנחנו דואגים לעשות ספורט, לשמור על תזונה נכונה, ללכת לרופא ואפילו לטיפול פסיכולוגי, כך עלינו לדאוג לאוויר שאנחנו נושמים. זיהום אוויר ביתי הוא גורם מאיים מאוד על בריאות הגוף שלנו בחיי היומיום. למעשה, בשנת 2019 הוגדר אוויר מזוהם כאיום הסביבתי הגדול ביותר על בריאות הציבור על ידי הOECD.

לא סתם אנחנו שומעים על מקרים רבים של קוצר נשימה אצל אנשים מבוגרים, ילדים שסובלים מבעיות נשימה שונות ובמיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, ווירוסים מתפשטים לכל עבר באוויר שאנחנו נושמים, וקל להם מאוד להחזיק מעמד דווקא באוויר הביתי שלנו.

עלינו להיות מודעים לנושא ולקחת אחריות על האוויר שאנחנו והמשפחה שלנו נושמים בבית הפרטי שלנו.

בזכות טכנולוגיית AIR CARE 2 של תדיראן, אוויר נקי ובריא לגוף הוא כבר ממש לא בגדר חלום עתידני, אלא המציאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן