news08.net/ads.txt

ניר ברקת הגיש הצעת חוק חדשה לפיצוי עסקים בשל משבר הקורונה

ח”כ ניר ברקת (הליכוד), הגיש היום (ג’) הצעת חוק לסיוע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה. במתווה המוצע, יינתן פיצוי תוך כדי תנועה ולא בתום המשבר ומענקים יינתנו בהתבסס על גובה ההפסד ולא על גודל העסק. ההצעה גובשה עם נשיאות המגזר העסקי, התאחדות התעשיינים ואיגוד לשכות המסחר, וכן חתומים עליה חברי כנסת נוספים מהליכוד, ש”ס וישראל ביתנו.
ההצעה מבקשת להעביר הוראת שעה עבור התקופה שבין מרץ האחרון ליוני הקרוב, לפיה המדינה תכסה עד 80% מההפסדים שיגרמו לכל עסק שהכנסותיו נפגעו ב-25% ומעלה בהשוואה לתקופה המקבילה, זאת בניכוי מענקי תמיכה מהמדינה במידה והתקבלו כאלה עד כה, והוצאות שכר שלא שולמו עקב הוצאת עובדים לחל”ת.
לדברי ח”כ ניר ברקת: “הגשתי הצעת חוק שתגן על העסקים שנפגעים ממגיפה כמו הקורונה, דבר שעד כה לא עוגן בחקיקה. משם המשכתי למאהל שביתת הרעב של איגוד בעלי האולמות וגני האירועים מחוץ לכנסת. כמו שנלחמים על חייו של כל חולה, אנו חייבים על כל עסק וכל עובד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן