news08.net/ads.txt

נמנע אסון כבד | שלושה נהגים נעצרו בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים בקרית גת

מבצע רחב היקף בחסות המשטרה: אתמול (רביעי) ערכו שוטרי משטרת קרית גת פעילות מבצעית כנגד נהגים אשר מסכנים את משתמשי הדרך ומבצעים עבירות תנועה חמורות. במהלך המבצע -נתפסה על ידי שוטרי סיור נהגת,


בשנות ה-30, אשר על פי החשד נהגה תחת השפעת סמים. בבדיקת הימצאות הסמים בגופה התקבלה אינדיקציה חיובית. היא נלקחה לחקירה במשטרת קרית גת. רישיון נהיגה שלה נפסל ל-30 יום ורכבה הושבת לאותה תקופה.

בפעילות שוטרי סיור של משטרת קרית גת נעצר נהג רכב פרטי, בן 49, תושב קרית גת, בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. בבדיקת הימצאות הסמים בגופו התקבלה אינדיקציה חיובית. הוא נלקח לחקירה במשטרת קרית גת. רישיון נהיגה שלו נפסל ל-30 יום ורכבו הושבת לאותה תקופה.

בהמשך פעילות של שוטרי סיור נעצר נהג רכב פרטי, בן 18, תושב קרית גת, נהג צעיר, בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. בבדיקת הימצאות הסמים בגופו התקבלה אינדיקציה חיובית. הוא נלקח לחקירה במשטרת קרית גת. רישיון נהיגה שלו נפסל ל-30 יום ורכבו הושבת.

משטרת ישראל פועלת כל העת במטרה לאתר נהגים פורעי חוק, המסכנים בנהיגתם את משתמשי הדרך. המשטרה תמשיך לפעול בנחישות לתפיסת עברייני התנועה והרחקתם מהכביש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן