news08.net/ads.txt

נסיכות קטנות | ניחוחות 2-Frozen כבר כאן

חמש שנים אחרי צאתו של הלהיט הענק בכיכובן של אנה ואלזה, חזר לאקרנים “לשבור את הקרח 2”, סרט ההמשך ללהיט האנימציה של דיסני, שהפך בסוף 2013 לסרט המונפש המצליח ביותר אי פעם

לרגל השקת הסרט היצרנית הספרדית “אייר –ואל” (זכיינית רשמית לייצור בשמי דיסני) השיקה בקבוק בושם ובודי מיסט המותאמים לעורן הרגיש של הקטנטנות בבקבוקים ממותגים ויפהפיים עליהם מופיעות הדמויות של אנה ואלזה – הגיבורות הראשיות בסרט ההמשך של דיסני 2-Frozen.

הבושם או.דה. טואלט מתאפיין בניחוח ליצ’י מתקתק ונעים המכיל תמציות הדרים ולימון וניחן בריח ילדותי עדין ואילו הבודי מיסט נטול האלוכוהול מתאפיין בניחוח דומה אך עדין אפילו יותר.

בושם 30 מ”ל-45 ₪, בודי מיסט 200 מ”ל-45 ₪. הבשמים ברישיון משרד הבריאות ומותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות. להשיג ברשתות סופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום.

(צילום: אלון גנון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן