news08.net/ads.txt

נס ציונה: ד”ר רוני רוזן, מומחה בגסטרואנטרולוגיה, הצטרף לנבחרת המומחים של מאוחדת

מאוחדת מרחיבה את שירותיה בעיר נס ציונה: ד”ר רוני רוזן, מומחה בגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד, הצטרף לנבחרת המומחים של קופת החולים במרפאת “קניותר”.

 

ד”ר רוזן, מבכירי הרופאים במכון הגסטרו בבית החולים וולפסון, ייתן מענה למבוטחי מאוחדת הזקוקים לביקור אצל רופא גסטרואנטרולוג לצורך בדיקה או התייעצות בנוגע למחלות, ליקויים ופגיעות במערכת העיכול. גסטרואנטרולוג בודק, מאבחן ומטפל בבעיות כמו: מחלות דלקתיות במעיים (קרוהן וקוליטיס לדוגמה), זיהומים בדרכי העיכול, כיבים פפטיים, מצבים כרוניים של עצירות, שלשול או הקאות, הפרעה בתפקודי כבד ועוד.

לדברי מנהל המרפאה, אבי משה, “ד”ר רוני רוזן הוא אחד הבכירים בישראל בתחום הגסטרו ואני שמח על הצטרפותו לשירותי המרכז הרפואי שלנו בנס ציונה. לקביעת תור יש לפנות למוקד לקביעת תורים של מאוחדת בטל’ 3833* או באמצעות האונליין – זימון תורים בקליק לרפואה כללית ומקצועית, הריון ולידה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן