news08.net/ads.txt

נס ציונה הביסה את ירושלים 83:99

המחזור ה-10 בליגת ווינר סל נמשך הערב (שני), כאשר הפועל ירושלים ספגה הפסד ביתי כואב 99:83 לעירוני נס ציונה.

מחזיקת הגביע חזרה אחרי צמד המשחקים שלה בבוסניה נגד איגוקאה (ניצחון והפסד), אבל פשוט לא הופיעה הערב על הפרקט, ולראייה, הפסידה בכל אחד מארבעת הרבעים, ורדפה אחרי נס ציונה מהרגע הראשון של המשחק.

החבורה של בראד גרינברג המשיכה את המומנטום החיובי מהשבועות האחרונים עם משחקה הטוב ביותר העונה, כשעל כולם בלטו בריאן אנגולה ופטריק מילר עם 25 נקודות כל אחד. לירושלים וקטש לא יהיה הרבה זמן להתאושש מההפסד, שכן כבר ביום חמישי מחכה להם המשחק הכי גדול של הכדורסל הישראלי, נגד מכבי תל אביב.

קלעו להפועל ירושלים: אדם אריאל 17 ו-7 ריבאונדים, כריס קרמר 16, טיישון תומאס 13, סולימאן בריימו 11, עידן זלמנסון 9 ו-7 ריבאונדים, תמיר בלאט 6, ג’מיל ווילסון 6, מלקולם היל 5/
קלעו לעירוני נס ציונה: בריאן אנגולה 25 ו-11 ריבאונדים, פטריק מילר 25, ג’רום מיינסי 19 ו-8 ריבאונדים, קוואן צ’יטהאם 16 ו-9 ריבאונדים, טל דן 5, ליאור קררה 5, רביב לימונד 3.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן