news08.net/ads.txt

נס ציונה חגגה מימונה ללא מסכות; שמואל בוקסר: “שרק יהיו לנו הרבה סיבות לשמוח”

מאות משתתפים באירוע המימונה העירוני שהתקיים  ברחבת קריית התרבות בנס ציונה, בהפקת החברה לתרבות ופנאי. על הבמה המרכזית הופיע הזמר מייק קרוצ’י ששימח את החוגגים עם מוזיקה מסורתית. הנס ציונים התלהבו במיוחד מתפאורה מרהיבה שהיוותה עמדות צילום, עמדות כיבוד מסורתי, עוגיות ומתוקים וכמובן מופלטות בעשייה פרונטלית.

בניגוד לערים אחרות, בנס ציונה החליטו לפתוח את האירוע מוקדם יותר, כך שהחל כבר בשעה 18:00 ומשך אליו משפחות, ילדים ותושבים רבים שהגיעו לשמוח, לרקוד ולקחת חלק בחג הססגוני. ראש העיר שמואל בוקסר בירך את החוגגים ואמר: “היום אנחנו חוגגים מימונה ללא מסכות. עם הזהירות הנדרשת, כיף לחזור ולראות את החיוכים שלכם. אני מאחל לכולכם חג שמח ובריאות טובה. נתראה שוב באירועי העצמאות הקרבים”. בחשבון הפייסבוק שלו ציין בוקסר: “בכל שנה מחדש הלב מתרחב לראות את הקהילה הנפלאה שלנו בחגיגות המימונה העירוניות. שרק יהיו לנו הרבה סיבות לשמוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן