news08.net/ads.txt

נס ציונה נמצאת בסיכון הכי גבוה בפגיעת תאונות הדרכים

עיריית נס ציונה קיימה הערב לראשונה כנס מתנדבים לבטיחות בדרכים, בדיוק בשבוע שבו מציינים את שבוע הבטיחות בדרכים. על פי נתוני הסטטיסטיקות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רק בשנה האחרונה נהרגו 302 אנשים כתוצאה מתאונות דרכים, כאשר האוכלוסייה הכי גבוהה בסיכון (גם בנס ציונה) הם רוכבי האופנועים והולכי רגל, שמתוכם מרבית הנפגעים הם אזרחים ותיקים.

הפרויקט של גיוס המתנדבים נעשה ביוזמת סמדר אהרוני סגנית וממלאת מקום ראש העיר ויו”ר הוועדה לבטיחות בדרכים, בהובלת מנהל אגף הבטחון ירון לוי והמדור להתנדבות, ובשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. כ-30 מתנדבים הצטרפו לפרויקט, רובם בוגרי המשמר האזרחי.
ראש העיר שמואל בוקסר בירך את המתנדבים ודיבר על חוסנה של הקהילה הנס ציונית בזכות אותם מתנדבים והוסיף על חשיבות ההסברה והעלאת המודעות באמצעות הנוכחות של אותם מתנדבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן