news08.net/ads.txt

נערכים לעוצר: כוחות משטרה נפרסים ברחבי הארץ; גורם בכיר: “אין לנו מטרה לחלק דוחות, עובדים עם רגש”

לקראת חג הסגר שאליו אנו מתכוננים – אלפי חיילים מסייעים לכ-30 אלף שוטרים לאכוף את ההגבלות, בעיקר סביב ליל הסדר שייערך הערב (יום ד’). ההיערכות הלוגיסטית בסיוע של הצבא לאוכלוסייה תואץ ככל שיחלפו השעות עד לתחילת החג, במטרה להשלים חלוקת חבילות מזון וערכות מנות חמות לרבבות ישראלים שזקוקים לכך, בעיקר ביישובים החרדיים שבהם שיעורי הדבקה גבוהים. היום, החל מ-15:00, תיכנס מדינת ישראל לעוצר והיציאה מהבתים תיאסר עד מחר ב-07:00.

גורם בכיר ממשטרת לכיש מסר: חייב לציין ש-90% מהאוכלוסייה מבינים את צו השעה, מצייתים להוראות, משתדלים לשבת בבית ולצאת רק לצרכים חיוניים. אך כמובן יש מקרים מסוימים שמצריכים מאיתנו גם לבצע סנקציות, לתת דוחות. אמנם המספרים הן בכמיוות מזעריות, אך עדיין ישנם אנשים פרטיים שמסתובבים באזור הציבורי ללא שום צורך חיוני ומפרים את המרחק של 100 מטר. אנחנו פונים לאנשים קודם כל שיבינו, עובדים עם רגש, אנחנו לא ישר מתכוונים לחלק דוח זו לא המטרה שלנו, משתדלים להזהיר וגם מבחינת עסקים שפועלים לא כחוק, בפעם הראשונה אנו מזהירים, רק לאחר שאנו רואים שאין הענות והקשבה, אנחנו מטפלים זאת ביד קשה אם צריך כדי למגר את התופעה ודואגים לערוך שימוע”.

עוד הוסיף: “אנחנו קוראים לאזרחים לקראת החגים, תשבו בבית!. צריך להבין ולהפנים את המצב הקיים, כל יציאה מהבית שלו היא מהווה סכנה לבריאותו ושל הסביבה”.

 

קרדיט צילום- מארק ניימן\ לע”מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן