news08.net/ads.txt

נפרדנו כך: עמיר תורג’מן סיים את תפקידו כמאמן נס ציונה

מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה מודיע על סיום העסקתו של המאמן עמיר תורג׳מן היום (רביעי). יו”ר המועדון, דודו עוז, ומנכ”ל המועדון, רונן זייגרמן קיימו שיחה אחר הצהריים עם עמיר, במהלכה סוכם כי הצדדים ייפרדו. כך נרשם בדף הרשמי של הקבוצה.

מהמועדון נמסר: “המועדון מודה לעמיר על התקופה בה אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. עוזר המאמן ארז בלפר, יעמוד על הקווים מול הפועל באר שבע.

כזכור, היום פורסם בחדשות 08 על המצב הגרוע שהקבוצה נקלעה והאוהדים הביעו את דעתם בחריפות ברשתות החברתיות. “עמיר תורג’מן לך הביתה בבקשה אל תנצל את המצב הכלכלי ותחכה לפיצויים, אם יש לך כבוד לך, תעזור לקבוצה להזרים דם חדש. “תתביישו לכם קבוצה בלי כבוד. גמרתם את ההיסטוריה של המועדון הזה!. ריסקתם אותנו לגורמים”. אלו רק מנת חלקן של תגובות האוהדים. בפנייה שנעשתה למועדון בהתייחס לביקורת האוהדים, החליטו שלא להגיב לביקורות, ולשמור על זכות השתיקה בנושא. עד לשעה זו, בו הוחלט לפטר את המאמן עמיר תורג’מן.

תמונות: דף פייסבוק סקציה נס ציונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן