news08.net/ads.txt

נפתחו הקלפיות לסבב ב’ ב-35 רשויות המקומיות

ההצבעה תסתיים בשעה 22:00, למעט בקלפיות מיוחדות או בישובים קטנים שם ייסגרו הקלפיות בשעה 20:00 או קודם לכן אם כל המצביעים בקלפי מימשו זכותם.

עדכון משרד הפנים – בחירות לרשויות המקומיות 2024- סבב ב’

בשעה זו נפתחות הקלפיות ב-35 רשויות מקומיות ברחבי הארץ שבהן מתקיים סבב ב’ להכרעה בין שני המועמדים שזכו בסבב א’ למירב הקולות. ההצבעה תסתיים בשעה 22:00.

ביניהן, יהוד-מונוסון, רמלה, רחובות, קרית גת, קריית עקרון ונס ציונה.

במועצה אזורית באר טוביה הודיע הלילה דרור שור על פרישתו מהתמודדות, ובכך השאיר את הזירה לבן כהן שיכהן כראש המועצה האזורית.

לרשות 992,866 בעלי זכות הבחירה היום, הציב אגף הפיקוח על הבחירות במשרד הפנים כ-2,083 קלפיות, באותם מיקומים שבהם הציבור הצביע בסבב הקודם ובכלל זה גם באזורי לחימה, בבסיסים ובבתי חולים.

ההצבעה תסתיים בשעה 22:00, למעט בקלפיות מיוחדות או בישובים קטנים שם ייסגרו הקלפיות בשעה 20:00 או קודם לכן אם כל המצביעים בקלפי מימשו זכותם.

שר הפנים, משה ארבל קרא לתושבים באותן רשויות:

״לצאת להצביע ולהשפיע על עתיד הרשות המקומית בחמש השנים הקרובות, שבה אתם חיים ולחזק בכך את הדמוקרטיה בישראל בחמש השנים הקרובות. אני מאחל לכולנו שהמערכה הזו תעבור בצורה טובה ושקטה״.

מנכ”ל משרד הפנים, רונן פרץ:

“גם היום אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם פיקוד העורף, צה”ל והמשטרה. אנחנו ערוכים להבטיח את טוהר הבחירות גם במקרה של אירוע קיצון כלשהו וממשיכים כמובן להיות מחוייבים לטוהר הבחירות”.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן