נפתח גן ששי החדש בשכונת נווה יהודה, מחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’: “עדיפות לחידושן של גינות וותיקות”

השבוע הסתיימו העבודות לחידושו של  גן ע”ש ששי עיני ז”ל – (בין רח’ השעורה לרח’ התאנה, שכ’ נווה יהודה). גודל מתחם המשחקים החדש הוא כ-380 מ”ר ובמסגרת העבודות הוחלף משטח החול למשטח דשא סינטטי בטיחותי תיקני מסוג smartplay, מתקני המשחק הישנים פורקו ובמקומם הוצבו מתקנים חדשים ובימים הקרובים יותקן מפרש הצללה חדש לרווחת באי הגן.

מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב מונגש בגובה של כ- 5.5 מ’ בעל 3 מגדלים, עם מנהרות גלישה, חצובת נדנדות עם שישה מושבים: שני מושבים לפעוטות, שני מושבים לבוגרים ושני מושבים מונגשים לבעלי מוגבלויות מסוג “קן ציפור”, קרוסלה, נדנדה “עלה ורד” ומתקן קפיץ. בימים אלה ממשיכה העירייה עובדת על העירייה על חידושן של גינות נוספות בשכונות וותקיות ברחבי העיר וכן על הקמתם של מספר פארקים מרכזיים בשכונות החדשות.

ראש העיר, רחמים מלול: “מהפיכת חזות העיר נמשכת גם בשכונות הוותיקות וגם בגינות הקטנות יותר והמקומיות. אנחנו מחדשים גינות בכל העיר, ונגיע לכל השכונות ולכל רחבי העיר  בכל הקשור בחידוש או הקמת גינות”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: “אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג גני משחק רבים ברחבי העיר. ראש העיר ואני החלטנו להעניק עדיפות לחידושן של גינות וותיקות שלאורך השנים התיישנו מאוד, והפכו ללא אטרקטיביות לתושבים. אני מודה לתושבים על הסבלנות ולחבר המועצה, תושב השכונה, אבי קינד על שיתוף הפעולה בהקמת הגן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן