news08.net/ads.txt

נפתלי בנט מסכם קדנציה: “זו הייתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת… אנחנו ממשלה קצרה עם הישגים אדירים”

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נשא דברים בפתח ישיבת הממשלה, לפני זמן קצר (ראשון) “לראשונה מזה שנים, הסתיים הקציר ביישובי עוטף עזה בצורה שקטה ומוצלחת. ללא בלוני תבערה, ללא שריפות, ללא רקטות חמאס. אזכיר לכולם, רק יומיים לתוך הממשלה שלנו חמאס עוד הצית 26 שריפות באותו היום – וזו הייתה שגרת חייהם של חקלאי הנגב המערבי. במשך שנים שילמה מדינת ישראל לחקלאים פיצויים מראש על מנת שהחקלאים יקדימו את הקציר לזמן שהתבואה עוד לא בשלה, ולכן היא איכותית הרבה פחות.

“במקום למנוע את שריפות חמאס, ממשלות ישראל עסקו בלפצות על השריפות. כאילו זו “גזירה משמיים” – זו לא. אנחנו הצלחנו ביחד, לראשונה מזה 15 שנים, להעניק ביטחון מלא לתושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה. אסור לחזור אחורנית. בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות כבר לא יתאפשרו. לכן אני מבקש, מכל השרים לנצל כל יום, כל שעה וכל דקה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. אני מזכיר לכולם – האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל קיימת גם בתקופת בחירות. אני שמח שהיום, בישיבה הזאת, נספיק להוציא לדרך שורה של פרויקטים כולל: שיקום העיר טבריה, תכנית חירום של שרת התחבורה להתמודדות מול הפקקים, סיוע לדיור לצד”לניקים שהיו איתנו בלבנון ואנחנו צריכים לדאוג להם – זה נתקע הרבה שנים, תכנית רתימת ההייטק הישראלי לחדשנות אקלימית בהובלת משרדי החדשנות, איכות הסביבה וכמובן האוצר, וכן פעולות לקידום פטור מויזה לארה”ב. יש עוד הרבה, ויש עוד יום-יומיים אז תספיקו כמה שאפשר.

אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אחד מכם, חבריי השרים. ראיתי אתכם עובדים איש ואישה במשרדו, במקצועיות ובמסירות, למען כלל אזרחי ישראל. אף פעם לא שמעתי מישהו פה דואג למגזר או למפלגה שלו – אלא לכלל אזרחי ישראל. זו הייתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת. פה בחדר, יש כאן קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, להתעלות ולפעול למען מדינת ישראל. תראו, יש ממשלות ארוכות עם הישגים דלים מאוד, ואנחנו ממשלה קצרה עם הישגים אדירים. ממשלת “ביחד למען האזרח”. ממשלה ביצועיסטית. זו קדנציה שתיזכר לטובה, וכל אחד מאיתנו ייקח את הטוב הזה.

יחד, אנחנו השבנו מאות אלפי מובטלים לעבודה, לכבוד, לפרנסה. יחד, החזרנו את ההרתעה המרוסקת שירשנו מול חמאס. יחד, הענקנו את השנה השקטה הראשונה בחיים של ילדים שגרים באשקלון, שדרות או נתיבות. לא הייתה להם שנה כזאת בחיים – עשינו את זה ביחד. יחד, העברנו בהובלת שר האוצר, את ישראל מקריסה כלכלית לצמיחה. יחד, הורדנו את הגירעון האסטרונומי לאפס. בעיקר, הוכחנו שאפשר לעבוד בחריצות וביושרה – ביחד – למען אזרחי ישראל. אני מבקש להודות לכם, שותפיי השרים, ולראשי המפלגות: לידידי, שר החוץ יאיר לפיד ובהצלחה בעוד יומיים, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער, שרת התחבורה מרב מיכאלי, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ויו”ר רע”מ, ידידי מנסור עבאס. אני מבקש להודות גם לשני שרי מפלגתי: שרת הפנים איילת שקד, ושר הדתות מתן כהנא, שעשו שניהם עבודה נהדרת. חבריי השרים, תודה רבה על השותפות ועל השנה המוצלחת שעשינו למען אזרחי ישראל, ובעזרת ה’ נמשיך לעשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן