נציב כבאות והצלה לישראל, רב טפסר אייל כספי, חתם הבוקר על צו איסור הדלקת אש ברחבי הארץ. הצו, שנחתם מתוקף סמכותו של הנציב לפי תקנה 8 לתקנות הרשות הארצית לכבאות והצלה, נועד למנוע שריפות בשטחים פתוחים בתקופה רגישה זו.הצו יהיה תקף החל מיום חמישי, ה-17 ביולי 2025, ועד ליום חמישי, ה-31 ביולי 2025, בחצות.
איסור הדלקת האש מתייחס לכל שטח ישראל, למעט השטח הנמצא דרומית לכביש 25 (המחבר בין צומת הערבה-דימונה-באר שבע-נתיבות). הצו אוסר באופן מוחלט על הדלקת אש בשטחים פתוחים. כמו כן, קיום עבודות טכניות היוצרות הבערה או אש יתקיימו בהתאם להוראות הצו.
חשוב לציין כי הבערת אש בתוך מתקן ייעודי להכנה או חימום אוכל, כדוגמת מנגל, מותרת.
אנו קוראים לציבור לגלות אחריות, להישמע להוראות הצו ולסייע במניעת שריפות העלולות לסכן חיים ורכוש, במיוחד בתקופת הקיץ היבשה.
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









