נקבע מותו של הקבלן המוכר ניסים אסייג, צפו בתיעוד מזירת הרצח

הקבלן היה מוכר מאוד בתחום ההתחדשות העירונית

לפני זמן קצר (חמישי) נקבע מותו של ניסים אסייג, קבלן מוכר בתחום ההתחדשות העירונית, כבן 60. הודעה נמסרה למשפחתו.

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר: “למרות מאמצים רבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים ליצב את מצבו של פצוע הירי מראשון לציון הבוקר, לצערנו הרב, לפני זמן קצר נקבע מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה”.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה של הבניין, בסמוך אליו בוצע הרצח >>

ניסים אסייג היה מוכר מאוד בנוף ההתחדשות העירונית ובנה ביישובים רבים ברחבי הארץ. אל ענף הנדל”ן נכנס ב־2008 היישר לתחום ההתחדשות העירונית – והתמקד ב”פינוי־בינוי”ו”תמ”א 38″. “לאחר השחרור פגשתי איש עסקים עשיר בארה”ב, והוא זה שאמר לי, שהכי מתאים לי לערוך עסקאות קומבינציה. הוא אמר שחלק בלתי נפרד מהעבודה זו היכולת לסחוף אחריך אנשים, ושרק יחידי סגולה יצליחו להחתים דיירים לעזוב את הבית שלהם. לאחר שלושה חודשים בהם למדתי את הנושא והתאהבתי, התחלתי לעבוד מהממ”ד של הבית”, סיפר בראיון שהעניק לפני שנתיים ל-Ynet.

לשאלה אתה סוג של רובין הוד מודרני? השיב “כן ולא” והסביר: “אני פועל במסגרת החוק. החברה שלי מסתכלת על פרויקט פינוי־בינוי קודם כל כעל כפרויקט חברתי, שמניב תוצר נדל”ני, ולא הפוך, כפי שחברות אחרות חושבות ומתנהגות. אנחנו עוברים מבניין לבניין, מנטרלים התנגדויות ורוכשים את אמון הדיירים. יציאה לדרך מותנית בהסכמה מוכחת של לפחות 70% מבעלי הדירות. עד היום לא תבענו אף דייר סרבן, וזה הישג נדיר”.

לפי מד”א, בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות בדרך המכבים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 60 במצב קשה, עם פציעות חודרות. פראמדיק מד”א עודד שינקמן סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. הוצאנו אותו והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו לבית החולים כשמצבו קשה”.

לפי המשטרה, שוטרי תחנת ראשל״צ פתחו בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי סמוך לתחנת דלק בעיר, במהלכו נורה אדם תושב העיר בשנות השישים לחייו, כאשר עפ”י גורמי רפואה פינו נפגע באורח קשה אל המרכז הרפואי אסף הרופא. בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע”י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.

צילום: לפי סעיף 72 א, פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן