news08.net/ads.txt

נקודת חן טיולים – טיולים מאורגנים וימי כיף וגיבוש

טיול אקסטרים, יום גיבוש משימתי או סיור רגוע בין סמטאות העיר העתיקה ביפו – אתם תגידו לנו מה הכיוון, ואנחנו כבר נדאג לארגן לכם מסלול מרתק, חוויתי ובלתי נשכח

.

הסגרים נגמרו ואיתם חזרנו לשגרה ולעבודה פנים אל פנים – וזו הזדמנות מצוינת לצאת לטיול כיף ומגבש ברחבי הארץ. אחרי כמה חודשים של סגרים בלתי נגמרים ועבודה מהבית, אין ספק שקצת טבע יעשה טוב גם לגוף וגם לנפש. בין אם אתם מתכננים לטייל בסמטאות ציוריות או בטבע פראי, עם העבודה או עם המשפחה, כשיוצאים לטיול מהעבודה כדאי שהוא יהיה מאורגן על ידי מקצוענים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה: נקודת חן טיולים היא חברה המתמחה בארגון טיולים, ימי כיף לחברות, ימי גיבוש לאירועים, משפחות ועוד. בעזרת הצוות המקצועי שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים חוויה איכותית, מלאה בהרפתקאות וחוויות חדשות.

ימי גיבוש שלא תשכחו

מעבר להיותם פשוט כיפיים, ימי גיבוש לעובדים בחברות תורמים רבות למורל של העובדים, ומסייעים ליצור ולפתח קשרים חדשים בין העובדים. יום כיף גיבוש יכול לכלול מגוון רחב של הפעלות שונות, שנבחרות בהתאם לגודל ואופי החברה והאנשים שעובדים בה. בנקודת חן טיולים אנחנו מציעים טיולי בוטיק ייחודיים הכוללים סיורי גרפיטי וטעימות אוכל, סיורים בצפת הציורית, סיור בעכו ובראש הנקרה ועוד. גם חובבי ההפעלות לא יתאכזבו, עם מגוון רחב של טיולים משימתיים, הכוללים חידות, הפעלות ומשימות שמשתלבות בטיול במטרה ליצור את ההרפתקה המושלמת. אנחנו מארגנים גם ימי כיף לחברות על טהרת פעילויות האקסטרים, עבור קבוצות שלא מפחדות מכלום: בקטגוריה זו תוכלו למצוא טיולי ג’יפים, טיולי רכיבה על סוסים, טיולי אקסטרים המשלבים גלישה מצוקים ועוד.

טיולי בר מצווה מאורגנים ברחבי הארץ 

כל משפחה אוהבת לטייל בדרך שלה, אבל יש אירועים שבהם יש צורך בארגון מקצועי. אחד מהם הוא אירוע הבר מצווה, שמסמל טקס התבגרות משמעותי בחייו של הנער. אנחנו מציעים טיולי בר מצווה מרתקים, הכוללים חיבור למסורת לצד פעילויות אקסטרים באתרים מרהיבים ברחבי הארץ. בין טיולי הבר מצווה שלנו תמצאו טיול בר מצווה משפחתי בציפורי הכולל גם אתגר ניווט, אירוע בר מצווה מרתק בירושלים הכולל גם סיור בעיר העתיקה, וסיור בר מצווה הכולל עלייה לתורה בפקיעין.

חוויית טיול מיוחדת במינה

נקודת חן היא חברת טיולים בישראל המתמחה ביצירת טיולים מאורגנים בארץ. אנחנו עובדים מסביב לשעון במטרה להרכיב את הטיולים המרתקים, העשירים, והמסעירים ביותר עבור הלקוחות שלנו, הכוללים מטיילים ישראלים לצד תיירים מחו”ל. בחברה פועל צוות מורי דרך דוברי מגוון רחב של שפות, לצד צוות תמיכה משרדי העוסק במתן מענה ותמיכה. אנחנו דואגים להתאים כל חוויה לאופי הלקוח, החל ממסלול הטיול ועד להתאמת המדריך שיהפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

למידע נוסף: נקודת חן טיולים מאורגנים בארץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן