news08.net/ads.txt

נשבר הלב | הגיבור של המדינה, סמ”ר בראל חדריה שמואלי – הלך לעולמו

הותר לפרסום:
סמ”ר בראל חדריה שמואלי – לוחם מג”ב שנפגע במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה – הלך לעולמו. בשעה 14:00 בצהריים הוא חווה מוות מוחי. בן 21 במותו. ברוך דיין האמת.

כתבנו אסף הדר מוסיף כי בית החולים סורוקה מסר הודעה. “בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי שפונה לבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה. הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו. חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה”.

מפכ”ל המשטרה, רב ניצב יעקב(קובי) שבתאי: “בראל ז”ל היה לוחם במשך שנתיים, חמישה חודשים ותשעה ימים. שנתיים וחמישה חודשים לחם בטרור ובפשיעה ותשעה ימים נלחם על חייו. בראל ז”ל היה לוחם אמיץ עם יכולות פיקוד והובלה מרשימות שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל. מפקדיו מספרים שהיו מתווכחים ביניהם עם מי הוא יצא לפעילות, כולם רצו אותו לצידם. תנחומים למשפחתו, למפקדיו ולחבריו לנשק שהיו במשך כל הימים האחרונים לצד מיטתו. בראל שרצה תמיד להיות בחזית, בחר לשרת ביחידת המסתערבים של מג”ב מתוך שליחות גדולה ואהבת המדינה. על ערכים אלו נמשיך לחנך דורות של שוטרים ולוחמים שינציחו את דרכו במלחמה העיקשת וחסרת הפשרות של משטרת ישראל בטרור ובפשיעה”.

דוברות המשטרה (מג”ב): “משמר הגבול מרכין את ראשו לזכרו של הלוחם סמ”ר בראל חדריה שמואלי ז”ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בראל ז”ל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג”ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ”ס) של מג”ב דרום. במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל ז”ל קורס צלפים ושימש כצלף בימ”ס. הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

ביום שבת בתאריך 21.08.21 בפעילות של הלוחם בראל ז”ל בגדר בצפון רצועת עזה נתקל הכוח בירי משטח הרצועה ובראל ז”ל נפצע באורח אנוש. בראל ז”ל פונה למרכז הרפואי סורוקה. לאחר כשבוע ימים שנלחם בגבורה על חייו תוך ניסיונות של הצוות הרפואי של סורוקה להצלת חייו, נקבע מותו. בראל ז”ל בן 21 בנופלו תושב באר יעקב, הותיר אחריו אמא, אבא, שתי אחיות ואח. יהי זכרו ברוך”.

 

בערב שבת, 21 באוגוסט 2021, בפעילות נוספת של הלוחם בגדר בצפון רצועת עזה נתקל הכוח בירי משטח הרצועה ונפצע באורח אנוש. הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה, עפ”י גורמי הרפואה בבית החולים הוא תקבל לחדר הטראומה במלר”ד, עבר ניתוח ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבו הוגדר במשך ימים ארוכים אנוש, המונים התפללו לרפואתו בכל רחבי המדינה וחיזקו את בני משפחתו בתפילות המוניות מחוץ לכותלי בית החוליפם  – עד לרגע בו נשם את נשימתו האחרונה.

הלוחם שכל המדינה התפללה לרפואתו, התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג”ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ”ס) של מג”ב דרום. במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל קורס צלפים ושימש כצלף בימ”ס. הוא היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

על מועד הלווייתו נעדכן בהמשך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן