news08.net/ads.txt

נתון מדאיג בנס ציונה: שער אחד מארבעה משחקים

שוב הפסד, שוב חניכיו של עמיר תורג’מן מסיימים מחזור נוסף ללא שער זכות, והתהיות האם המאמן המוערך יכול להוביל את נס ציונה להשארות בליגה כפי שמצופה?.

נס ציונה פתחה רע את העונה. עם הפסד שלישי ותיקו, זה לא מה שציפו הנהלת המועדון ובטח לא המאמן עמיר תורג’מן שנקלע לסיטואציה לא נעימה כלל.

אך הנתון היותר מדאיג, היא העבודה שנס ציונה לא מצליחה לכבוש שער זכות, וראיה לכך היא שמתוך ארבעת משחקי הליגה, נכבש רק שער אחד.

נתון זה אמור להדאיג את ראשי נס ציונה, שהשארות ליגה כרוכה בכך שההתקפה תיזום ותיתן קצת נחת למאמן ולחלק האחורי של הקבוצה. נוסף על כך, שחקני נס ציונה נראים כאובדי עצות כאשר הכדור בהחזקתם, ואין באמת תכלית לתוכנית המשחק בה תורג’מן מנסה להעביר.

עונה שלמה לפנינו, אם תורג’מן רוצה לנוח על זרעי הדפנה לקראת סוף העונה, הוא יצטרך לעשות חושבים כבר עכשיו ולפתור את הבעיה בחלק הקדמי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן