נתפס חשוד בגניבת מצלמת תנועה בכביש 4, בסמוך ליבנה

שוטרי אגף התנועה פעלו בימים האחרונים באכיפה נגד עבירות מסכנות חיים על כביש 4, בין מחלף אשדוד ליבנה. במהלך הפעילות הוצבו בסמוך לכביש מצלמות טקטיות, המשמשות לאכיפה ולהרתעה בקרב משתמשי הדרך.

בשעות הצהריים הבחין שוטר שנכח במקום ברוכב אופנוע שנעצר על שטח ההפרדה באמצע הכביש, תוך שהוא מסכן את עצמו, ומבצע פירוק של המצלמה מהמעמד עליה היא מותקנת. בתוך זמן קצר הצליח לפרקה ולהימלט לכיוון דרום. השוטרים שניסו לעצור את הרוכב כרזו לעברו לעצור, אך זה לא שעה להוראות השוטרים והאיץ את מהירותו תוך נסיעה פרועה, עד שקשר העין עמו אבד.

השוטרים הנחושים שזיהו את מספר הרישוי של האופנוע, העבירו את פרטי האירוע ליחידה המרכזית באגף התנועה, אשר החלה עוד באותו היום לאתר את החשוד באמצעות מספר פעולות חקירה. כעבור שעות ספורות ובפעילות מאומצת של השוטרים, אותר החשוד, בן 26, בביתו באשדוד, והוא עוכב לחקירה בגין גניבה בנסיבות מיוחדות והכשלת שוטר, לאחר חיפוש שבוצע בביתו.

בתום התחקור הראשוני שוחרר החשוד בתנאים מגבילים, עד סיום החקירה וגיבוש ההמלצות להעמדתו לדין. במשטרה ציינו: “אנו רואים בחומרה את האירוע ונפעל באפס סובלנות, תוך הפעלת כלל האמצעים על-מנת לאתר את העבריינים המרשים לעצמם לפגוע בשלטון החוק, ולחבל באמצעי אכיפה.

(צילום: דוברות המשטרה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן