news08.net/ads.txt

סגירת מעגל: ספסלי חברות ע”ש עידו אביגל שנהרג מפגיעת רקטה ב”שומר חומות” הוצבו בקפלן – בית החולים בו נולד

במרכז הרפואי קפלן הוצבו “ספסלי חברות” ע”ש עידו אביגל ז”ל (5), שנהרג במבצע “שומר החומות” מפגיעת רקטה בביתו. הספסלים הוצבו ברחבת גן המשחקים של בניין הילדים, לטובת הילדים המאושפזים.

שני, אמו של עידו ז”ל, המתגוררת כיום בכפר אחים ונמצאת בהריון מתקדם, סיפרה כי מדובר עבורה בסגירת מעגל, שכן עידו נולד במרכז הרפואי קפלן. עוד סיפרה אימו על הרגשות המעורבים: “הרעיון להציב את ‘ספסלי החברות’ הגיע מתוך המחשבה שלעידו לעיתים היה קושי להשתלב באינטראקציה חברתית בגן ואולי, אם היו כאלו ספסלים שמעודדים אינטראקציה בין הילדים- הדברים היו אחרת עבורו. גם המשפט החרוט, ‘ואהבת לרעך כמוך’, הוא משפט שעידו היה אומר ומשתמש בו בכל הזדמנות, הוא ממש חי לפי זה”.

“אני נפעם מהכוח והעוצמה של משפחת אביגל המדהימה, שמתוך האבל והכאב שלהם מצליחים להצמיח מיזם שאינו עוסק רק בהנצחת שמו של עידו ז”ל, אלא בעשיית טוב אמיתי ורצון לשפר את החוויה של הילדים והמטופלים כאן בקפלן”, אמר ד”ר איתן לבון, סגן מנהל המרכז הרפואי קפלן. עמוס שביט, מנכ”ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, סיפר בהתרגשות על משמעות הספסלים מבחינתו: “ליוויתי את כל בני המשפחה כאשר פונו ביום הנורא ההוא לבית החולים, וכעת יש לי זכות ייחודית ומרגשת להוקיר בלב פועם תודה על הפעילות הפילנתרופית הייחודית של שני, על רוח הנתינה האינסופית ועל הכוח לקום בבוקר ולהרבות בטוב. לאחרונה עשיתי לי הרגל – בכל יום אני עובר ליד ספסלי החברות על שם עידו, ומתמוגג נוכח התמונה הפשוטה והכל כך אנושית – תמונת אנשים יושבים ומדברים. וכך בדרך החיים, בפשטות, אנחנו זוכרים ומזכירים את עידו אביגל – ואהבת לרעך כמוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן