סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח, הגשים חלום

בימים הקרובים יפעל בגדרה סניף של אגודת ניצן. רווח: “אחד מהרגעים בהם אני שמח שהצטרפתי לעשיה למען תושבי גדרה”

חלומות נועדו להתגשם – והנה סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח, השלים את הגשמת חזונות וחלומו – במהלך הקדנציה בה הוא מכהן כיו”ר אופק.

“ברוכים הבאים לגדרה!”, כתב ברשומה מרגשת שהעלה ברשתות החברתיות. “בחמש השנים האחרונות מלווים אותי אנשים עם חלומות, אחת מהאנשים האלה היא בת אל אלפרוביץ׳, אז ביחד תכננו איך להגשים את החלום תכננו וביצענו וכבר בימים הקרובים יפעל בגדרה סניף של אגודת ניצן. אני גאה ושמח לקחת חלק ביוזמת פרויקט חשוב ביותר למענכם תושבי גדרה. אגודת ניצן (הפועלת כמלכ״ר) היא הארגון הגדול בישראל לטיפול בילדים ובבוגרים עם לקויות למידה. האגודה פועלת באמצעות 40 סניפים בכל רחבי הארץ ובתוך כך מטפלת גם במאות משפחות מגדרה שעד כה נדדו לערים אחרות.

לאור הצורך הונגש סניף ניצן לתושבי גדרה ויפעל כאן במושבה שלנו, ממרכז אבחון חדשני ומתקדם. את הסניף תנהל בת אל אלפרוביץ׳, מאבחנת דידקטית ומומחית ארצית בלקויות למידה, M. ed בחינוך מיוחד. אני רוצה להודות בתודה מיוחדת לראש המועצה, על התמיכה, הביצוע והתקצוב של מהלך חשוב זה למען תושבי גדרה. תודה למנכ״לית ניצן ד״ר מלי דנינו על שיתוף הפעולה והשקעת המשאבים הדרושים כדי להקים סניף זה כאן בגדרה. זהו עוד אחד מהרגעים בהם אני שמח שהצטרפתי לעשיה למען תושבי גדרה, גדרה זה הבית שלי ואמשיך לפעול למענה כל עוד אקבל מכם את הכח לעשות זאת”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן