news08.net/ads.txt

סגן ראש עיריית אילת, אלי לנקרי: “מתווה ‘מגן אילת’ מתקדמת. בדרך לאישור הכנסת”

סגן ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, מתייחס היום (שישי) להצעת החוק בנוגע לפתיחתה של העיר אילת לתיירות תחת מתווה “מגן אילת”: “אמורה לעלות ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה, כך אנו מקווים, בדרך לאישור הכנסת בהמשך השבוע. אדגיש כי הכוונה הינה לפתיחת כל העיר כולל מסחר, מסעדות ואטרקציות וכמובן מערכת החינוך. אין כוונה להתפשר על כך”.
עוד הוסיף: “במקביל, אנו נערכים מבחינה לוגיסטית להפעלת המתווה כאמור, מהלך מורכב בפני עצמו. את רוב שעותינו אנו משקיעים במאמץ להחזיר את החיים למסלולם בהקדם תוך הבטחת בריאות התושבים ופרנסתם וכן בהתמודדות עם ההשלכות הכלכליות, התעסוקתיות, החברתיות והנפשיות של משבר הקורונה. אני מקווה שנצליח בכך ושנוכל להיות אנשי בשורות.
ובינתיים אילת ממשיכה לשמור על המצב הבריאותי הטוב מבין ערי ישראל ועל שיעורי תחלואה נמוכים מאד ברוך השם והרבה בזכותכם! תמשיכו לשמור בבקשה, זה חשוב ביותר! אסור להיכנס לשאננות ולזלזל חלילה. אירוע חשוב השבוע היה נחיתה ראשונה ברמון של מטוס מדובאי שהביא עמו משלחת גדולה וחשובה של בכירים מאד מאיחוד האמירויות שבאה לביקור קצר בעיר ובנמל אילת, בראשות סולטן אחמד בן סוליים, המשמש גם כיו״ר חברת Dp World חברת הנמלים הממשלתית הגדולה של הממלכה, המחזיקה ומנהלת את הנמלים ואזורי הסחר החופשי במדינה וכן עשרות נמלים גדולים בעולם! חברת ענק.
קיימנו שיחות ודיונים חשובים על שיתופי פעולה והשקעות בעיר ובנמל ופתיחת קוו ספנות למטענים בין דובאי ואילת ואניות קרוזים וכן באזורי סחר חופשי ובתכנית נמל התעלה (השער הדרומי) וגם בשיתופי פעולה תיירותיים. ותודה לשלומי פוגל מבעלי הנמל ומספנות ישראל ולמנהל הנמל גדעון גולבר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן