news08.net/ads.txt

סגן שר הביטחון: 800 ישראלים חזרו ממדינות שבהן התגלה הזן החדש

סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר היום (שבת) כי פיקוד העורף מחפש אחר 800 ישראלים שקיים חשש כי נחשפו לזן החדש  אומיקרון,
 שלפי החשד מדבק הרבה יותר מזן הדלתא.
באירוע “שבתרבות” שהתקיים במבשרת ציון אמר סגן השר כי פיקוד העורף נדרך במהירות ואנשיו החלו באופן מיידי בחיפושים נרחבים על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה הפוטנציאליות במהירות האפשרית. “הווריאנט שהתגלה מדאיג, ויתכן שהוא יותר מדבק מהקודם לו. לכן נערכנו אליו במהירות גבוהה”, אמר שוסטר והוסיף כי לקראת כינוס קבינט הקורונה הערב צפויים השרים להחליט אם להטיל סינון גדול יותר על הנכנסים לישראל דרך נתב”ג.
שוסטר הזכיר כי משרד הביטחון פתח מחדש את מלוניות הקורונה כבר אתמול, וכי אנשי פיקוד העורף כבר מחפשים את מאות הנוסעים שהגיעו מהמדינות החשודות בימים האחרונים. “בכל מקרה, עד שנדע אם החיסון תקף גם לווריאנט הזה – יש צורך להירתמות מצד הציבור לחיסונים. גם לבוסטר, וגם בקרב ילדים”, אמר. “הדרך שבה מחוסנים עוברים את המחלה מוכיחה שהוא הכרחי”. באשר להערכות לימים הקרובים אמר שוסטר כי “משרד הביטחון נמצא חזק בתמונה יחד עם משרד הבריאות, ואנחנו מוכנים לגייס את כל מי שצריך כדי ליישם את הבדיקות ואת הבידוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן