news08.net/ads.txt

סגנונות מובילים של צמיד זהב

אין כמו תכשיט חדש ואיכותי כדי לגרום לנו להרגיש טוב יותר ויפה יותר. אחד מהתכשיטים הפופולאריים ביותר שיכולים לעשות את ההבדל בין מראה רגיל לבין מראה מהודק ומוקפד הינו צמיד זהב, כזה שמשתלב נהדר על פרק כף היד שלנו וגורם לנו הרגשה חגיגית, גם אם אנחנו סתם יושבות במשרד עם טי שירט וג’ינס פשוט. אז רגע לפני שאת פותחת את הארנק ורוכשת לעצמך צמיד זהב, הינה כמה מהטרנדים המובילים שכדאי לך לשים לב אליהם.

סוגים של צמיד זהב

ישנו מגוון רחב ועשיר של צמידי זהב, כאשר כל אחד מהם מבטא הלך רוח שונה. ניתן למצוא צמידי זהב נקיים בעלי חוליות קטנות ועדינות, אחרים יהיו עבים יותר בדוגמת גורמט בעל נוכחות. צמיד זהב עם תליונים קטנים ועדינים המשולבים בו, או כאלה המשלבים בתוכם אבנים, יהלומים או חרוזים. כמו כן, בשנים האחרונות חזרו לאופנה צמידי הבנגל החזקים והעבים, בין אם בצורה סגורה לחלוטין או פתוחה שחובקת את פרק כף היד.

צמידים עם תליונים

אחד הטרנדים המובילים כיום הוא צמידים עם תליונים, או בשפה המקצועית צמידי צ’ארם. אל צמיד החוליות אפשר להוסיף את אותם תליונים קטנים כאשר כל תליון מסמל משמעות אחרות, כמו לב, דג, כוכב, ירח, נעל קטנה ואפילו בקבוק קטן של תינוק. אלו הם צמידי יום יום, קלילים ובעלי קריצה הומוריסטית שיתאימו לנשים שאוהבת לשאת עליהן משמעות וזיכרון.

צמידי חריטה

צמידי זהב נוספים שעושים בשנים האחרונות קאמבק של ממש אלו הם צמידים בעלי פלטת חריטה. על גבי הלוח, בין אם בצורה אובלית או מלבנית ניתן לחרוט שם, משפט או תאריך בעל משמעות. צמיד זהב שכזה יהיה נהדר גם כמתנה. יש בו סימבוליות, מחשבה והוא כמובן מבטא משהו מאוד אישי שאנחנו רוצות לקחת איתנו לכל מקום.

צמיד בנגל

כאמור, אחד הטרנדים החזקים ביותר בתחום אופנת התכשיטים הינו צמיד הבנגל, כלומר, צמיד זהב קשיח, פתוח או סגור במלואו, שנחשב לאופנתי במיוחד. לצמיד זה יש נוכחות חזקה על גבי הזרוע והוא הולך נהדר עם עוד צמידים נוספים, עדינים ודקים יותר. גם על צמידי הבנגל ניתן לחרוט שם או משפט על מנת לייצר ייחודיות ומסר אישי.

צמידי חוליות

צמידי זהב מחוליות נחשבים לצמידים קלאסיים במיוחד. הם יכולים להיות משובצים בתליון מיוחד או ללא, מלופפים עם מספר צמידים נוספים או באופן יחידני. ניתן למצוא את צמידי החוליות במגוון רחב של גדלים, חוליות קטנות ועדינות או גדולות ובעלות נוכחות.

צמיד עם יהלום

כאשר מדובר בצמיד מזהב אין ספק כי שיבוץ של יהלום בצמיד הופכת אותו לקלאסיקה של ממש. השילוב של היהלום בצמיד חוליות, לדוגמא, נעשה באמצעות כוס קטנה המולחמת באמצע של הצמיד. באופן הזה מתקבל מראה עשיר ומיוחד לצמיד, כזה שנותן לזהב את הניצוץ הנוסף.

צמיד כדורים

במקומן של החוליות הקלאסיות אנחנו רואים בתקופה האחרונה כדורי זהב קטנים, או יותר נכון, חרוזי זהב המחוברים זה לזה. מדובר בצמידים מודרניים ומיוחדים מאוד שמדגישים את היכולת של המעצב לשחק עם חומר הזהב ולייצר עיצוב ייחודי.

בבואך לבחור צמיד זהב חדש מומלץ לתת את הדעת הן לטיב הזהב, לכמות הקארט שיש בצמיד, אך גם לעיצוב הכללי של הצמיד. נסי מגוון של צמידים על פרק כף היד על מנת למצוא את הצמיד שהכי הולם אותן, הן מבחינת הגודל, הצבע וגם המשקל. מוטב לתת את הדעת גם לסוגר של הצמיד על מנת להבטיח שהוא לא ייפול מהיד.

צילום: pexels

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן