news08.net/ads.txt

סגר ל-25 ימים, החל מיום ראשון: אלו הדרישות של משרד הבריאות

בעקבות העלייה בחלואה – משרד הבריאות דורש בישיבת הממשלה המתקיימת בשעה זו (רביעי) להטיל סגר מלא למשך 25 ימים, כבר מיום ראשון הקרוב. לפי דרישת המשרד, ייאסר לצאת למרחק של יותר מקילומטר ויחול איסור לשהות בבית של אדם אחר. חלק מהשרים צפויים להתנגד לתאריך תחילת הסגר.

קיימת מחלוקת לגבי פתיחת מערכת החינוך בזמן הסגר. משרד הבריאות דורש שבתי הספר יהיו סגורים, אולם יציג חלופה לפיה הם יישארו פתוחים, אך משך הסגר כמעט יוכפל ל-49 ימים. במשרד מזהירים מהמוטציה הבריטית, ומציבים כיעד לסגר להוריד את מקדם ההדבקה ל-0.6.

על פי המתווה שמציג המשרד, מקומות המסחר ייסגרו, למעט אלה שהוגדרו חיוביים. כל אתרי הבילוי והפנאי יהיו סגורים. כמו כן, התחבורה הציבורית תצטמצם ל-50%, והתקהלויות יוגבלו עד עשרה אנשים במקום סגור ועד 20 במקום פתוח. נוסף על כך, משרד הבריאות ידרוש צמצום מקסימלי של יציאה לעבודה.

*

בעניין אחר: היום, החל מהשעה 22:00, מי שיגיע לישראל יחויב בבידוד במלונית ללא קשר למדינה ממנה הגיע. ועדת חריגים בשדה התעופה תאפשר חריגים הומניטריים להחלטה על מלונית וקיום בידוד ביתי. בין היתר לא יחויבו בבידוד קשישים, קטין שנסע לבדו, נשים בהריון מתקדם, אנשים הזקוקים לטיפול מיוחד ועוד. יש להדגיש שגם מי שימצא פטור מהשנות במלונית יהיה מחוייב בבידוד בביתו. מי שימצא כלא חייב בבידוד לא יכנס למלונית.

נמשיך לעדכן. מערכת חדשות 08.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן