news08.net/ads.txt

סוכה קהילתית – ביטוי של האחדות ושיתוף הפעולה של פעילים אזרחיים ברחובות

מדוע חג הסוכות הוא החג האולטימטיבי עבור פעילים חברתיים וקהילתיים? כיצד אזרחי רחובות יכולים לפעול על מנת להפוך את העיר למקום טוב יותר, עיר בה אזרחיה פועלים יחד למען הטוב המשותף?

שאלות אלה עומדות במרכז אירוע מיוחד, “סוכה קהילתית”, שיתקיים באמצעות הזום ביום רביעי בחול המועד סוכות, בשעה 21:00.

“רחובות מבורכת בארגונים חברתיים רבים הפועלים יחד למען טובת הכלל”, אומר ד”ר שרמן רוזנפלד שיזם ומקיים את אירוע הסוכה הקהילתית כבר שלוש שנים. “סוכה קהילתית נותנת לארגונים חברתיים את המסגרת לחגוג יחד את העובדה הזו ולחפש דרכים נוספות לעודד את הפעילות המשותפת ביניהם”. “סוכות הוא חג המבטא את הערך של אחדות”, אומר אבי קלנר, מוביל מועצת ההסכמות של הקונגרס הציוני ברחובות ו”פלוגתה”. מר קלנר יפתח את הערב בשיחה שכותרתה “גוונים שונים בסוכה אחת”.

לאחר שיחת הפתיחה, ידברו נציגי ארגונים חברתיים בקצרה על עבודתם, כהקדמה לדיונים קבוצתיים עם משתתפי האירוע. הארגונים והמיזמים שייטלו חלק הם בידוד ללא בדידות, קהילת פסיפס, המרכזים לצדק חברתי, צוות חשיבה, מרכז הגישור, פלוגתה ותיק לכל ילד.

“אלה רק חלק מהארגונים החברתיים והאזרחיים בעיר”, אומר שאול צהגון, מחזיק תיק השכונות ויוזמות חברתיות במועצת העיר. “אנו מכירים בכך שיש קבוצות אחרות דומות ורוצים שדיוני הערב יביאו לקואליציה גדולה יותר של קבוצות שמעוניינות לעבוד בשיתוף פעולה.”

“כשקבוצה של מתנדבים מצטרפת לקואליציה היא פועלת למען הכלל, אך גם למען מילוי הייעוד המיוחד שלה”, אומרת אביבה חלבי, מנהלת מרכז גישור עירוני. “אנו מקווים שהדיאלוג עם אזרחי רחובות יקדם את העבודה המשותפת הזאת”.

להשתתפות באירוע אתם מוזמנים להירשם בקישור.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן