סוכל פיגוע שאמור היה להתבצע הערב בישראל

המחבל מחמד גאבר תושב ג’נין, חוסל בדרכו לשטח ישראל לבצע פיגוע הקרבה בטווח זמן המיידי, כאשר עליו נשק ומטען מוכן לשימוש

הודעה משותפת לדובר צה״ל ודוברות שב״כ:

לוחמי דובדבן ושב”כ חיסלו מחבל שתכנן לבצע פיגוע בטווח זמן המיידי

בפעילות משותפת של יחידת דובדבן ולוחמי שב”כ בכפר זיתא שבחטיבת מנשה, לפני זמן קצר בהכוונת שב״כ המחבל מחמד גאבר תושב ג’נין, חוסל בדרכו לשטח ישראל לבצע פיגוע הקרבה בטווח זמן המיידי, כאשר עליו נשק ומטען מוכן לשימוש.

ככל הנראה, המחבל תכנן לבצע פיגוע התאבדות חריג בהיקפו באמצעות מטען חבלה רב עוצמה, כנראה במרכז תל אביב. כשלוחמי דובדבן הגיעו אל המחבל בצפון השומרון בפעולה מסוערבת – הוא שלף אקדח לעברם וחוסל. אין נפגעים לכוחותינו.

כפי שפורסם בחדשות אפס שמונה, בתחילת החודש אבו חמזה, דובר גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הגיהאד האסלאמי יצא באזהרה חריגה:

“היום הראשון של הרמדאן יהיה יום של התגייסות עולמית בכל הזירות. נהפוך את הרמדאן להיות חודש של טרור וחרדה לישראלים, אנו בטוחים שיחד נהפוך את ימי הרמדאן להיסטוריים”.

אבו חמזה גם קרא לבצע פיגועים: “אני קורא לאנשינו בגדה המערבית ובירושלים, צאו, תתקפו את המחסומים הצבאיים והגבירו את הפעולות נגד כוחות הכיבוש והמתנחלים”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן