news08.net/ads.txt

סוכנות קידום אתרים – מה היא צריכה לעשות עבורך

הכל מתחיל בתיאום ציפיות

קידום אתר כבר מזמן אינו השוק האפור וחסר הידע שהיה. מדובר בשוק תוסס בו תחרותיות מהותית על נתחי שוק רווחיים. מתוך ההבנה וההכרה של השוק קמו חברות רבות כנותני שירותים לבעלי עסקים אחרים במטרה לקדם את רצונם ולגרום לתוכן אשר עליו הם אחראיים לבלוט ולהגיע בצורה יעילה יותר אל משתמשי הקצה (הלקוחות)

מה הם השירותים שעליהם מדובר

  • בואו נתחיל מהשורה התחתונה. ישנו בעל עסק או נותן שירות – לדוגמא חנות למכירת רהיטים. בעל החנות הבין עד כמה רווחי יכול להיות עבודה עם אתר אינטרנט שדרכו ימכרו רהיטיו ועל כן הוא פתח אתר. אך אבוי, האתר לא נראה בעמוד הראשון של גוגל, ומי מאיתנו אי פעם עבר לעמוד השני? האתר היה רווחי למשך יום יומיים אך מאז לא נראית תנועה כלל ולא נצפות כניסות חדשות מלקוחות פוטנציאליים. כאן ואפילו עוד לפני כן נכנסת לעבודה סוכנות קידום האתרים
    .
  • כדי להגדיל את התנועה אל האתר של אותו בעל עסק סוכנות הקידום משתמשת בכלים שונים עליהם נרחיב בהמשך. אותם כלים דואגים לקדם את האתר במנועי החיפוש ובעיקר להביא אותו אל קהל יעד נכון. בחזרה לדוגמא – אותו בעל עסק למכירת רהיטים ירצה שלקוחותיו יהיו אנשים שבונים בית או מתחדשים בסלון ולאו דווקא אנשים שכרגע מתכננים טיול לחו”ל.

אז מה באמת הסוכנות עושה בשבילי

הסוכנות יכולה להציע לך שירותים ספציפיים או סל מלא של שירותים שלרוב מביא לתוצאות הטובות ביותר – מה שנקרא גם אסטרטגיית שיווק מלאה:

  1. הסוכנות יכולה להציע לבנות מלכתחילה את האתר. בניה נכונה של קוד נקי ויעיל תשפר את חווית המשתמש ואכן תאפשר עבודה יעילה יותר של אסטרטגיית השיווק בשלבים המאוחרים יותר.
  2. הסוכנות יכולה לספק תוכן מדויק ואפילו קישורים חיצוניים כחלק מסל השירותים – תוכן איכותי וקישורים רלוונטיים הם מהתחומים שהכי מסייעים לקידום יעיל ברחבי הרשת ובמנועי החיפוש. החברה תספק תוכן כמו כתבות או ערך אחר למען הגולש הפוטנציאלי ותקשר לינקים חיצוניים שיורו לגוגל לעודד גלישה של לקוחות ספציפיים באתר.
  3. הסוכנות תשתמש בתקציב על פי הסכמה ביניכם למען קידום ממומן בגוגל ותיעזר בשני הסעיפים הקודמים כדי שיעילות הקידום הממומן תהיה מקסימלית ועל ידי כך כל שקל שיושקע בפרסום יקבל את התוצאה המקסימלית.
  4. אולי החשוב ביותר – הסוכנות תבצע מחקר במהלך הקמפיין כדי לראות ולהראות ללקוחותיה את הצלחת הקמפיין. ניתן לבדוק את הקמפיין בעודו בחיים ולראות האם הסוכנות עמדה בהתחייבויות שנקבעו טרם היציאה למסע וכיצד ניתן לייעל אפילו יותר את הקמפיין על פי נתונים מהשטח

לסיכום:

סוכנות קידום אתרים אורגני יכולה לספק מגוון שירותים שונים שמטרתם בקצה היא לעודד ולייעל כניסה של לקוחות פוטנציאליים אל האתר של לקוחותיה וזאת במטרה של הגדלת ההכנסה ללקוחות. הדבר החשוב ביותר הוא תיאום ציפיות והבנה מה נחוץ יותר ופחות בהתאם לתקציב הלקוח ועל ידי כך לקבוע אסטרטגיה ספציפית לכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן