news08.net/ads.txt

סוער בעיריית נס ציונה | שמואל בוקסר: “אני אמשיך לנווט – ואתה תמשיך לצייץ”

אמש הוקם מתחם דרייב אין בחניית האצטדיון העירוני במיוחד עבור ילדים מחויבי בידוד בנס ציונה. לאור פניות רבות, ראש העיר שמואל בוקסר, החליט על הקמת מתחם דרייב אין לא רק עבור הילדים, אלא עבור כלל התושבים.

אך הסיפור הפיקנטי הוא ההתנגחות של חבר האופוזיציה, לירן יגודה,שלטענתו העירייה הציבה מתחם שמשרת רק קופת חולים ספציפית. שמואל בוקסר מיהר להתייחס.

לירן יגודה התייחס להחלטת העירייה להקים מתחם דרייב אין עבור כלל התושבים: “אתמול ביקרתי את העירייה על כך שמתחם הדרייב אין הוא לא באמת מתחם דרייב. איזה פלא החל מהיום המתחם ישמש את כולנו. מתחיל להבין שאין עבודה חשובה יותר מאופוזיציה. בריאות לכולם”.

שמואל בוקסר, הגיב: “אחלה לירן יגודה. צחקתי בקול. הרי ברור שכללית, לאומית ומאוחדת העמידו בדיקות תוך 12 שעות מהפוסט המבוהל שלך, ולא בגלל שאני פועל בנושא לילות כימים מסוף השבוע שעבר. בוא נסכם שאני אמשיך לנווט – ואתה תמשיך לצייץ. רק בריאות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן