סוף סוף: המימונה המרוקאית של רחובות נערכה בהשתתפות אלפים שנהנו מהופעה סוחפת של קובי פרץ

בפעם הראשונה ללא מסכות וללא הגבלות קורונה, אירח ראש העיר רחמים מלול את פני אלפי התושבים באוהל המימונה המסורתי בחגיגת המימונה העירונית שנערכה בפארק המייסדים. האירוע התקיים סוף סוף, לאחר שנתיים שבהן נאלצו קברניטי העיריה והחברה העירונית לקיים את המימונה ברחבי העיר באמצעות משאית ניידת בשל הנגיף

באירוע שנערך בהפקת עיריית רחובות והחברה העירונית השתתפו גם סגני ראש העיר, חברות וחברי מועצה. על הבמה המרכזית, שהוקמה לצד המאהל שהובא במיוחד ממרוקו, התקיימה הופעה סוחפת של הזמר קובי פרץ, וכן הופעה של תזמורת מרוקאית אותנטית, בהשתתפות הפייטן הבינלאומי ליאור אלמליח והזמרים אלחי לגריסי ונטלי בראל. ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לחגוג איתנו. לאחר שבשנתיים הקודמות לא נערכו חגיגות מימונה בפארק בשל מגבלות הקורונה, שמחתי מאוד לשוב ולארח את התושבים ולחגוג ביחד איתם את החג. ניפגש גם בחג המימונה הבא”.

ח”מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: “אני שמח שבתקופה מאתגרת זו בחרו רבים מתושבי העיר לקחת חלק בחגיגות המימונה העירוניות. אני מאחל לכולם ביטחון, בריאות ושתמיד רק נשמח ונחגוג”.

מנכ”ל החברה העירונית, אייל פרנקל: “החברה העירונית שמחה להחזיר עטרה ליושנה ולשוב לקיים את חגיגת המימונה המסורתית בעיר אשר סוגרת את רצף אירועי האביב המוצלחים. תודה לתושבים שהצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן