news08.net/ads.txt

זו היסטוריה: מרוץ הלילה הראשון של דימונה, ע”ש מירית הררי – יוצא לדרך, לא תרוצו?

היסטוריה בדימונה. עיריית דימונה תקיים בפעם הראשונה בעיר את ה-
Dimonight – מרוץ הלילה הראשון של דימונה, שייערך ביום חמישי, ה-19.5.22 (בסיומו של ל”ג בעומר) האירוע הינו בהפקת רשות הספורט העירונית וחברת אלטרנטיבה 1 ע”ש מירית הררי.

מרוץ הלילה של דימונה יכלול ארבעה מקצים שונים ובהם שני מקצי ריצה תחרותיים מקצה 10 ק”מ ו- 5 ק”מ , מקצה משפחות באורך של 2 ק”מ ומקצה קהילות מיוחד באורך של 600 מטר.  המקצים יוזנקו החל מהשעה 19:00 מפארק עמי (פארק אשכול לשעבר) שיהווה את מתחם ההתכנסות המרכזי של האירוע. DIMONIGHT – מרוץ הלילה של דימונה, ישלב בתוכו ריצה בשכונות הוותיקות והחדשות של העיר, מעבר בגב ההר עם תצפית על דימונה כולה, נופים מדבריים מרהיבים ומייצגי אור מדליקים. כל זה על מנת לחשוף לרצים הרבים את דימונה כולה ולהעניק להם חווית ריצה ייחודית.

האירוע ייפתח בהפנינג ספורטיבי ססגוני לכל המשפחה (פארק עמי, החל מהשעה 16:00) עם מתחמי פעילות, מתנפחי ספורט, מתקני אקסטרים, דוכני מכירה של מותגי ספורט, מתחמי אוכל והופעות לילדים. בתום המקצים ולאחר חלוקת הפרסים למנצחים ייערך בפארק, המופע המרכזי שיינעל את האירוע – הופעה חיה של אנה זק. “השקענו הרבה מאמצים ומשאבים על מנת להרים מרוץ לילה מיוחד שימשוך אלינו רצים מכל הארץ”, מספר אהוד כחילה, מנהל האירועים ברשות הספורט העירונית דימונה, “אנחנו רשות חדשה ששמה לה למטרה לקדם את הספורט בעיר ומרוץ הלילה הוא ללא ספק אחד מהאירועים החשובים שאנו רוצים להפוך למסורת”.

מ שמוביל את התנופה הגדולה בא נמצאת דימונה הוא ראש העיר בני ביטון שהקים בשנה האחרונה את רשות הספורט וזאת במטרה להביא לתושבי העיר כמה שיותר אירועים איכותיים. רק לפני כחודש התקיים באגם דימונה הספורט סיטי ובקנה יש גם מרוץ האופניים ‘סובב דימונה’ באופניים ומרתון ספינינג. “אני שמח לראות את השינוי שחל בעיר”, אמר ביטון “אנחנו רוצים לתת לתושבים איכות חיים וחלק חשוב מכך זה לגדל ולחנך לחיי תרבות וספורט. מרוץ הלילה הוא עוד צעד אחד בדרך הארוכה והנכונה שלנו בנושא. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מריצה במזג אוויר מדהים ועם נוף מרהיב במיוחד”.

רועי אמנו, מנכ”ל רשות הספורט העירונית דימונה: “מירוץ הלילה של דימונה המתקיים לראשונה בעיר , מהווה נדבך חשוב נוסף בתנופת הספורט המשמעותית שחווה העיר דימונה בשנה האחרונה, וזאת בדחיפתו ובעידודו של ראש העיר בני ביטון. בהתאם לחזונה, רשות הספורט העירונית משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בקידום הספורט ההישגי ועממי ברחבי העיר תוך הנגשתו לכלל תושבי דימונה ובכלל זה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים הנמצאות בליבת העשייה היומיומית שלנו”.

לו”ז הזנקות המקצים:

18:00- מקצה קהילות 600 מ’

19:30- מקצה משפחות 2 ק”מ

20:00 – מקצה תחרותי 5 ק”מ

20:15 – מקצה תחרותי 10 ק”מ

לפרטים נוספים ולהרשמה >> לחצו כאן

חדש!! חדש!! הצטרפו לווטסאפ חדשות 08 בדימונה >> לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן