news08.net/ads.txt

סירבה לאפשר לילד לישון אצל אביו מטעמי היגיינה: “עד שביבי נתניהו לא יסביר את זה בצורה אחרת אין מה לעשות”

סכסוך מכוער על הסדרי הראייה בין בני זוג בהליכי גירושין הגיע לפתחו של בית הדין הרבני, לאחר שהאם סירבה בכל תוקף להעביר לרשות האב את בנו, בטענה שהשהייה אצל האב מסכנת את בריאות הילד. 

עוה”ד עינבר לב, המייצגת את האב, פנתה בבקשה דחופה לבית הדין הרבני, שם מתנהל סכסוך הגירושין בין ההורים – בבקשה לכפות על האישה לעמוד בהסדרי הראייה עם בנו – אותן התווה בית הדין עצמו. לבקשה צירפה עו”ד לב הקלטה ותמלול השיחה.

בהקלטה אותה ביצע האב בפתח ביתה של האם, כשבא לאסוף את בנו לפני מספר ימים, נשמעת האם אומרת: “יש כרגע קורונה, שזה קצת מורכב וקצת בעייתי בתקופה הקרובה עד שלא ייגמרו, עד שביבי נתניהו לא יסביר את זה בצורה אחרת, אין מה לעשות…”

בהמשך אומרת האם על כך שהיא, הילד ואדם נוסף “בידדנו את עצמנו. כדי שאנחנו נהיה לבד. אנחנו לא, אין אף אחד אחר ואין בנאדם שנכנס”. האב אומר לה: “גם אני מבודד”, והיא משיבה: “אתה לא מבודד, אתה נמצא כאן בחוץ..”.

בהמשך אומרת האישה: “אני כאן כדי לשמור על הבן שלי. ואתה לא תפגע בו. אתה לא תיקח אותו לשום מקום..”

לאחר מכן איימה האישה על בעלה שתקרא לאנשים מסוימים, ככל הנראה למשטרה, וכתוצאה מכך הוא יאבד את מקום עבודתו. לאחר המשך האיומים, ועל רקע קריאות הילד – עזב האב את המקום.

לדברי עוה”ד לב, מעשיה של האם מכוערים, ומעידים על ניסיון לגרום לניכור הורי בין האב לבנו, ובהמשך לדרוש משמורת עיקרית על הבן – כל זאת על מנת לזכות בכספי המזונות מהאב. “השימוש בילד, והאכזריות בה האם יוזמת ריב מיותר בנוכחותו – מעוררת חלחלה” טוענת עו”ד לב.

לדבריה, לכל אורך המשבר הממשלה לא אסרה על קיומם של הסדרי ראייה בין ילדים להוריהם הגרושים. להיפך, הוראות משרד הבריאות התירו במפורש להורים גרושים להפר את הוראות הבידוד – ואף לנוע בכבישים הרחק מביתם, על מנת להחזיר או ליטול את ילדיהם מבית ההורה השני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן