news08.net/ads.txt

לאחר שילדים ונוער תועדו כשהם עושים שימוש בנפצים המשמשים בחג הפורים, החליט ראש המועצה דרור אהרון לפעול ביד קשה כנגד מוכרי הנפצים לבני הנוער בניגוד לחוק וכנגד בני נוער שיפוצצו אותם במרחב הציבורי. 

מתוך הסרטון שנשלח לדרור אהרון בו נראים נערים עושים שימוש בנפצים ברחוב

זה כבר נוהל מוכר. שבועות לפני פורים כבר נשמעים הדי פיצוצים בכל המרחב הציבורי. בני נוער רוכשים נפצים ומסכנים במהלך השימוש בהם את עצמם ואת הסביבה. בעקבות סרטון שנשלח לדרור אהרון בו מתועדים בני נוער מפוצצים נפצים במרחב הציבורי בלילה, החליט ראש המועצה לנקוט יד קשה הן כלפי מוכרי הנפצים והן כלפי המשתמשים בהם.

ראש המועצה דרור אהרון :”אנחנו נמצאים כפסע לפני כחג פורים, חג של צחוק ושמחה, אבל ישנם דברים שמעיבים על החגיגות, שימו לב לסרטון המאוד מכעיס ומסוכן שהגיע אלי. תושבים יקרים, בבקשה שוחחו עם ילדיכם, בני הנוער, והסבירו להם את הסכנות הגדולות של שימוש בנפצים. הפציעות שיכולות לקרות, הפגיעה בבעלי החיים והלומי הקרב מצה”ל. זה לא מגיע להם. דרשתי מהפיקוח וממשטרת ישראל להיכנס חזק לעובי הקורה ולהפעיל יד קשה כלפי מי שמוכרים נפצים לבני הנוער בניגוד לחוק וכנגד בני נוער שיפוצצו אותם במרחב הציבורי. שימו לב, ובבקשה דווחו לנו על כל בית עסק שמוכר נפצים בניגוד לחוק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן